Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anhasa
Klart man får! Det är ju en jättebra anledning att köpa sjal för att må bättre.
Kram
Användarens profilbild
Av tove79
Absolut! Jag tröstshoppade en Patapum när jag hade bihåleinflammation för två veckor sedan och nu har jag skitont i örat så nu måste jag köpa fina sjalringar till min nya lyxringsjal jag ska knåpa ihop...
Användarens profilbild
Av Isanna
tove79 skrev:Absolut! Jag tröstshoppade en Patapum när jag hade bihåleinflammation för två veckor sedan och nu har jag skitont i örat så nu måste jag köpa fina sjalringar till min nya lyxringsjal jag ska knåpa ihop...
:rofl:
Av Aelia
Och jag har ont i halsen nu betyder det att jag måste köpa nått oxå? :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:Och jag har ont i halsen nu betyder det att jag måste köpa nått oxå? :roll:
Apselut! Vad lockar damen i afton då?
Av Aelia
en bugaboo :shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:en bugaboo :shock:
Oj! Nä då lilla damen tror jag du måste ha minst tre benbrott för att få tröstköpa! :D Fast jag vill också ha en bugaboo... Eller sälj din lava till mig så kommer du en bit på väg! :D Du borde ju få ett däck eller två iallafall! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Oj! Nä då lilla damen tror jag du måste ha minst tre benbrott för att få tröstköpa! :D Fast jag vill också ha en bugaboo... Eller sälj din lava till mig så kommer du en bit på väg! :D Du borde ju få ett däck eller två iallafall! :lol:
:lol: eller sälj J/H till mig :rodna: :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
:lol: eller sälj J/H till mig :rodna: :wink:
Se där, nu har du iallafall 4 däck Aelia! :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!
Användarens profilbild
Av sacha42
mimpen skrev:Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!
så tråkigt :( , vad var det du ville köpa då, det kanske dyker upp igen :D
Av Aelia
Jag sålde ju min UJ och Maclaren så nu har jag pengar till Bugaboo :shock:
Användarens profilbild
Av mimpen
sacha42 skrev:
mimpen skrev:Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!
Det var en didymos röd ellips. Den skulle matcha min bebis så bra, men antagligen inte mig själv något vidare - jag får trösta mig med det :) Allra helst skulle jag vilja ha en svart/grå ellips egentligen...
Användarens profilbild
Av sacha42
mimpen skrev:
sacha42 skrev:
Det var en didymos röd ellips. Den skulle matcha min bebis så bra, men antagligen inte mig själv något vidare - jag får trösta mig med det :) Allra helst skulle jag vilja ha en svart/grå ellips egentligen...
då håller jag tummarna på att du hittar en svrt/grå ellips :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?