Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tove79 skrev:Absolut! Jag tröstshoppade en Patapum när jag hade bihåleinflammation för två veckor sedan och nu har jag skitont i örat så nu måste jag köpa fina sjalringar till min nya lyxringsjal jag ska knåpa ihop...
Aelia skrev:Och jag har ont i halsen nu betyder det att jag måste köpa nått oxå?Apselut! Vad lockar damen i afton då?
Aelia skrev:en bugabooOj! Nä då lilla damen tror jag du måste ha minst tre benbrott för att få tröstköpa!
Isanna skrev:Aelia skrev:en bugabooOj! Nä då lilla damen tror jag du måste ha minst tre benbrott för att få tröstköpa!Fast jag vill också ha en bugaboo... Eller sälj din lava till mig så kommer du en bit på väg!
Du borde ju få ett däck eller två iallafall!
sacha42 skrev:Se där, nu har du iallafall 4 däck Aelia!Isanna skrev:Aelia skrev:en bugabooOj! Nä då lilla damen tror jag du måste ha minst tre benbrott för att få tröstköpa!Fast jag vill också ha en bugaboo... Eller sälj din lava till mig så kommer du en bit på väg!
Du borde ju få ett däck eller två iallafall!
eller sälj J/H till mig
![]()
mimpen skrev:Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!så tråkigt
sacha42 skrev:Det var en didymos röd ellips. Den skulle matcha min bebis så bra, men antagligen inte mig själv något vidare - jag får trösta mig med detmimpen skrev:Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!så tråkigt, vad var det du ville köpa då, det kanske dyker upp igen
mimpen skrev:då håller jag tummarna på att du hittar en svrt/grå ellipssacha42 skrev:Det var en didymos röd ellips. Den skulle matcha min bebis så bra, men antagligen inte mig själv något vidare - jag får trösta mig med detmimpen skrev:Tröstköp ja... Jag tänkte göra det, men fick middagsgäster, och sen var sjalen såld *snyft* Jag måste göra en mer specifik "jag-vill-ha-insats" om det händer igen!så tråkigt, vad var det du ville köpa då, det kanske dyker upp igen
Allra helst skulle jag vilja ha en svart/grå ellips egentligen...
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?