Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sessan
Min man hänger bara på pokerforum.nu, men det är å andra sidan han som är :heart: Myssion :heart: (han som blir citerad)
Användarens profilbild
Av Kotten
Sessan skrev:Min man hänger bara på pokerforum.nu, men det är å andra sidan han som är :heart: Myssion :heart: (han som blir citerad)
Det har jag redan räknat ut.Bild
Av Fredrik
Sessan skrev:Min man hänger bara på pokerforum.nu, men det är å andra sidan han som är :heart: Myssion :heart: (han som blir citerad)
Hej Sessan!

Säg då till den gode Myssion att TF hälsar och menar att han ska regga sig och sprida sina tankar om barn & livet även på pappaforum.se. Varför ska pokerforumet få alla godbitar :wink: Äsch, jag har redan tjatat på honom. Han har nog fullt upp med sina åtaganden där!

Tack för er trevliga respons :D

Vänligen,

Fredrik
Användarens profilbild
Av miriel
jazoo skrev:
Mamasamueli skrev:(Men att föra in ergon i diskussionen vore nog inte helt fel)
Klart färdigt....
Hälsa Johan att han är alla tiders! :D
Användarens profilbild
Av caelajemma
Ja, pappaforum är ingen dum grej. :tumup: Min man trillade in där efter att ha hängt på pokerforum ett tag. Det är för övrigt han som skriver att han inte gillar att vira in sig i en massa tyg, men gärna kan ta på sig ringon. Kan meddela att jag har köpt en ergo efter hans inlägg och att han gladeligen tar på sig den och bär såväl den lilla som den stora (fast inte samtidigt såklart :D ).
Användarens profilbild
Av Ester
Men jazooo - din man är en hjälte.

Och jag kommer att stå i loomas monter på lördagen - så dit är ni också välkomna och titta på olika sjalar och få lite knythjälp och tips :wink:
Användarens profilbild
Av Key
Tväråna skrev:Min man är frilufts- och klätterkille och allmän pryl- och manickfantast, och han fastnade just för det tekniska och "hantverksskickliga" i att knyta rätt. Han är mycket noga med att jag ska kunna göra riktiga råbandsknopar...
:D Fiiint, tycker jag! Jag har en kill-kompis som är MYCKET för knopar och sånt, så när han tittade på när jag knöt upp T så sa han bara "Jaså är det SÅ man gör" - och fattade liksom hela grejen på en gång - den första som reagerat så. De flesta tycker: "Men hur gör man?" ;)
Användarens profilbild
Av Amiechan
Key skrev:
Tväråna skrev:Min man är frilufts- och klätterkille och allmän pryl- och manickfantast, och han fastnade just för det tekniska och "hantverksskickliga" i att knyta rätt. Han är mycket noga med att jag ska kunna göra riktiga råbandsknopar...
:D Fiiint, tycker jag! Jag har en kill-kompis som är MYCKET för knopar och sånt, så när han tittade på när jag knöt upp T så sa han bara "Jaså är det SÅ man gör" - och fattade liksom hela grejen på en gång - den första som reagerat så. De flesta tycker: "Men hur gör man?" ;)
Hmm. Någon scout här kanske skulle kunna börja med sjalkunskap på scouterna? Först knopmärket och sen sjalmärket 8)
Av Fredrik
Elin skrev:Men jazooo - din man är en hjälte.

Och jag kommer att stå i loomas monter på lördagen - så dit är ni också välkomna och titta på olika sjalar och få lite knythjälp och tips :wink:
Loomas? Okidoki! Jag och Daniel kommer att turas om att springa runt på mässan/stå i montern men då ska jag boka in ett besök i er monter iallafall :D

Har en stark misstanke om att jag inte kommer att slippa ifrån Loomas om jag inte köper en sjal :wink:

F.ö vill jag bara säga att det är jättekul att några av era killar/sambos/herrar har hittat till pappaforum.se! Gott med engagerat folk som gillar att dela med sig av vardagen med barn.

Vänligen,

Fredrik
Moderator Pappaforum.se
Användarens profilbild
Av amöba
Go Johan!!! :D Tråden på pappaforum.se har ju artat sig riktigt bra.

Kul att du tittade hit också Fredrik!
Av Fredrik
amöba skrev:Go Johan!!! :D Tråden på pappaforum.se har ju artat sig riktigt bra.

Tack!

Nu är allt upp till elin och johan om det ska bli en sjalfantast av mig också. Känner mig lite sådär lagom halvbohemisk ibland, så varför inte liksom :wink:

Har vi några göteborgare här på sjalbarn.se så rekommenderar jag att ni håller ögonen öppna i GP efter deras nästa artikel i serien Pappaliv. Där kommer sannoliktvis pappaforum.se att omnämnas :D Artikelserien är f.ö väldigt välskriven och trevlig att läsa. Belyser föräldraskapet ur pappors synvinkel, vilket jag inte tror är så särskilt vanligt. Tyvärr, får man väl lov att säga.

/Fredrik
Användarens profilbild
Av amöba
Fredrik skrev:
amöba skrev:Go Johan!!! :D Tråden på pappaforum.se har ju artat sig riktigt bra.

Tack!

Nu är allt upp till elin och johan om det ska bli en sjalfantast av mig också. Känner mig lite sådär lagom halvbohemisk ibland, så varför inte liksom :wink:

Har vi några göteborgare här på sjalbarn.se så rekommenderar jag att ni håller ögonen öppna i GP efter deras nästa artikel i serien Pappaliv. Där kommer sannoliktvis pappaforum.se att omnämnas :D Artikelserien är f.ö väldigt välskriven och trevlig att läsa. Belyser föräldraskapet ur pappors synvinkel, vilket jag inte tror är så särskilt vanligt. Tyvärr, får man väl lov att säga.

/Fredrik
Hmm, det var intressant att läsa att du tycker att GP:s artikelserie är välskriven och trevlig att läsa. Jag tyckte nämligen att den var rätt oengagerande. Men bara att skriva om papparoll och pappaperspektiv är förstås lovvärt! Maken reggade sig genast på pappaforum.se - ska bli intressant att höra om han tycker att ni har givande diskussioner. (Jag hoppas det! ;) :D)
Av Fredrik
Hehe, jo, min entusiasm kanske vart färgad av det faktum att det, överhuvudtaget, var lite fokus på pappan.

Apropå mässan och sjalknytning, leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår. Och lär honom sen knyta en sjal :wink:

/Fredrik
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fredrik skrev:Hehe, jo, min entusiasm kanske vart färgad av det faktum att det, överhuvudtaget, var lite fokus på pappan.

Apropå mässan och sjalknytning, leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår. Och lär honom sen knyta en sjal :wink:

/Fredrik
:lol: :lol:

Vi ska göra vårt bästa för att hitta på dig :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Fredrik skrev:...leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår...
Såg dig minsann i GP igår! Grattis till gratisreklamen :D Har den givit något resultat i antalet nyregistreringar?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?