Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Sessan skrev:Min man hänger bara på pokerforum.nu, men det är å andra sidan han som ärHej Sessan!Myssion
(han som blir citerad)
Tväråna skrev:Min man är frilufts- och klätterkille och allmän pryl- och manickfantast, och han fastnade just för det tekniska och "hantverksskickliga" i att knyta rätt. Han är mycket noga med att jag ska kunna göra riktiga råbandsknopar...
Key skrev:Hmm. Någon scout här kanske skulle kunna börja med sjalkunskap på scouterna? Först knopmärket och sen sjalmärketTväråna skrev:Min man är frilufts- och klätterkille och allmän pryl- och manickfantast, och han fastnade just för det tekniska och "hantverksskickliga" i att knyta rätt. Han är mycket noga med att jag ska kunna göra riktiga råbandsknopar...Fiiint, tycker jag! Jag har en kill-kompis som är MYCKET för knopar och sånt, så när han tittade på när jag knöt upp T så sa han bara "Jaså är det SÅ man gör" - och fattade liksom hela grejen på en gång - den första som reagerat så. De flesta tycker: "Men hur gör man?"
Elin skrev:Men jazooo - din man är en hjälte.Loomas? Okidoki! Jag och Daniel kommer att turas om att springa runt på mässan/stå i montern men då ska jag boka in ett besök i er monter iallafall
Och jag kommer att stå i loomas monter på lördagen - så dit är ni också välkomna och titta på olika sjalar och få lite knythjälp och tips
amöba skrev:Go Johan!!!Tack!Tråden på pappaforum.se har ju artat sig riktigt bra.
Kul att du tittade hit också Fredrik!
Fredrik skrev:Hmm, det var intressant att läsa att du tycker att GP:s artikelserie är välskriven och trevlig att läsa. Jag tyckte nämligen att den var rätt oengagerande. Men bara att skriva om papparoll och pappaperspektiv är förstås lovvärt! Maken reggade sig genast på pappaforum.se - ska bli intressant att höra om han tycker att ni har givande diskussioner. (Jag hoppas det!amöba skrev:Go Johan!!!Tack!Tråden på pappaforum.se har ju artat sig riktigt bra.
Kul att du tittade hit också Fredrik!
Nu är allt upp till elin och johan om det ska bli en sjalfantast av mig också. Känner mig lite sådär lagom halvbohemisk ibland, så varför inte liksom![]()
Har vi några göteborgare här på sjalbarn.se så rekommenderar jag att ni håller ögonen öppna i GP efter deras nästa artikel i serien Pappaliv. Där kommer sannoliktvis pappaforum.se att omnämnasArtikelserien är f.ö väldigt välskriven och trevlig att läsa. Belyser föräldraskapet ur pappors synvinkel, vilket jag inte tror är så särskilt vanligt. Tyvärr, får man väl lov att säga.
/Fredrik
Fredrik skrev:Hehe, jo, min entusiasm kanske vart färgad av det faktum att det, överhuvudtaget, var lite fokus på pappan.
Apropå mässan och sjalknytning, leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår. Och lär honom sen knyta en sjal![]()
/Fredrik
Fredrik skrev:...leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår...Såg dig minsann i GP igår! Grattis till gratisreklamen
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?