Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
jazoo skrev:Tack. Lata jag med brutet armUlla-Maija skrev:Ja, den kommer. Läs mer på hemsidan (utan att göra reklam här).Coolt namn Ulla! Fast jag tycker fortfarande att "körsbär" hade varit ett bra namn.
Väl mött!
Ulla/Småfolket
Personligen tycker jag att den är mer röd än rosa, och just körsbärsröd (med vitare fruktkött om ni förstår vad jag menar). Inte alls lik ljung (som den sett ut på de bilder jag sett). Men snygg!
Ulla-Maija skrev:men har du redan sett den live jazoojazoo skrev:Tack. Lata jag med brutet armUlla-Maija skrev:Ja, den kommer. Läs mer på hemsidan (utan att göra reklam här).Coolt namn Ulla! Fast jag tycker fortfarande att "körsbär" hade varit ett bra namn.
Väl mött!
Ulla/Småfolket
Personligen tycker jag att den är mer röd än rosa, och just körsbärsröd (med vitare fruktkött om ni förstår vad jag menar). Inte alls lik ljung (som den sett ut på de bilder jag sett). Men snygg!.
Det stämmer, körsbär eller röd hallon. Men som sagt, jag kan inte blanda Körsbär med "de stora elementen", hur goda de än må vara... Eftersom du har sett den live kan jag hänvisa de nyfikna till dig.
Ulla
Ulla-Maija skrev:Visst är purpursky ett passande namn men våreld, klöveräng eller midsommarblomster hade varit mer poetiskt tycker jagjazoo skrev:Tack. Lata jag med brutet armUlla-Maija skrev:Ja, den kommer. Läs mer på hemsidan (utan att göra reklam här).Coolt namn Ulla! Fast jag tycker fortfarande att "körsbär" hade varit ett bra namn.
Väl mött!
Ulla/Småfolket
Personligen tycker jag att den är mer röd än rosa, och just körsbärsröd (med vitare fruktkött om ni förstår vad jag menar). Inte alls lik ljung (som den sett ut på de bilder jag sett). Men snygg!.
Det stämmer, körsbär eller röd hallon. Men som sagt, jag kan inte blanda Körsbär med "de stora elementen", hur goda de än må vara... Eftersom du har sett den live kan jag hänvisa de nyfikna till dig.
Ulla
mallinpallin skrev:Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämförakom nu inte här och gör oss avundsjuka med att berätta om din ljung![]()
Ljungen har inslagstråden som i det ljungfärgade ränderna.
Sen har den ingen mörkare rand utan två ljusare.
Tycker att min ser mörkare ut i färgen men det är skitsvårt att avgöra av den lilla bilden.
Supersnygg ser den iaf ut att vara
sacha42 skrev:mallinpallin skrev:Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämförakom nu inte här och gör oss avundsjuka med att berätta om din ljung![]()
Tycker att min ser mörkare ut i färgen men det är skitsvårt att avgöra av den lilla bilden.
Supersnygg ser den iaf ut att vara![]()
sacha42 skrev:håller medmallinpallin skrev:Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämförakom nu inte här och gör oss avundsjuka med att berätta om din ljung![]()
Supersnygg ser den iaf ut att vara![]()
Pernilla J skrev:Det blir säkert skottpengar på mig när jag säger det här, men jag blev inte ett dugg imponerad av den nya easyn.Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl?Den var... ful!
Isanna skrev:jag tänker lite såhär...Pernilla J skrev:Det blir säkert skottpengar på mig när jag säger det här, men jag blev inte ett dugg imponerad av den nya easyn.Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl?Den var... ful!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?