Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Fånigt att den är randig, jag gillar enfärgade sjalar :roll:
Användarens profilbild
Av Bina
Droppen skrev:Då kommer vi till nästa I-landsproblem, vilket längd ska jag ha??? :hmm:

Ni som bokat, vilken längd har ni valt?
4,7 naturligtvis, det räcker till allt :D
Av Ulla-Maija
jazoo skrev:
Ulla-Maija skrev:Ja, den kommer. Läs mer på hemsidan (utan att göra reklam här).

Väl mött!

Ulla/Småfolket
Coolt namn Ulla! Fast jag tycker fortfarande att "körsbär" hade varit ett bra namn.

Personligen tycker jag att den är mer röd än rosa, och just körsbärsröd (med vitare fruktkött om ni förstår vad jag menar). Inte alls lik ljung (som den sett ut på de bilder jag sett). Men snygg!
Tack. Lata jag med brutet arm :wink: .

Det stämmer, körsbär eller röd hallon. Men som sagt, jag kan inte blanda Körsbär med "de stora elementen", hur goda de än må vara... Eftersom du har sett den live kan jag hänvisa de nyfikna till dig :lol: .

Ulla
Användarens profilbild
Av sacha42
Ulla-Maija skrev:
jazoo skrev:
Ulla-Maija skrev:Ja, den kommer. Läs mer på hemsidan (utan att göra reklam här).

Väl mött!

Ulla/Småfolket
Coolt namn Ulla! Fast jag tycker fortfarande att "körsbär" hade varit ett bra namn.

Personligen tycker jag att den är mer röd än rosa, och just körsbärsröd (med vitare fruktkött om ni förstår vad jag menar). Inte alls lik ljung (som den sett ut på de bilder jag sett). Men snygg!

Det stämmer, körsbär eller röd hallon. Men som sagt, jag kan inte blanda Körsbär med "de stora elementen", hur goda de än må vara... Eftersom du har sett den live kan jag hänvisa de nyfikna till dig :lol: .

Ulla
men har du redan sett den live jazoo :shock: var den lika underbar som i mina drömmar :mitvit: :loving:
Användarens profilbild
Av solanna
Ulla-Maija skrev:
jazoo skrev:

Väl mött!

Ulla/Småfolket

Ulla
Visst är purpursky ett passande namn men våreld, klöveräng eller midsommarblomster hade varit mer poetiskt tycker jag :-)
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämföra :hmm:

Ljungen har inslagstråden som i det ljungfärgade ränderna.
Sen har den ingen mörkare rand utan två ljusare.
Tycker att min ser mörkare ut i färgen men det är skitsvårt att avgöra av den lilla bilden.

Supersnygg ser den iaf ut att vara :D
Användarens profilbild
Av sacha42
mallinpallin skrev:Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämföra :hmm:

Tycker att min ser mörkare ut i färgen men det är skitsvårt att avgöra av den lilla bilden.

kom nu inte här och gör oss avundsjuka med att berätta om din ljung :nono: :wink:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
sacha42 skrev:
mallinpallin skrev:Sneglar på min ljung och bilden på purpursky samtidigt och försöker jämföra :hmm:

kom nu inte här och gör oss avundsjuka med att berätta om din ljung :nono: :wink:
:P
Av Aelia
sacha42 skrev:

håller med :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
Jag får nog säga att jag är lite besviken på färgen.
Förväntade mig mer bubbelgum-rosa. :angry:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Min ekonomi blev då glad över att det var vita ränder på den och inte rosa, orangea eller något liknande... plötsligt blev ha-begäret inte lika starkt liksom! :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Det blir säkert skottpengar på mig när jag säger det här, men jag blev inte ett dugg imponerad av den nya easyn. :shock: Den var... ful! :?
Av Aelia
Pernilla J skrev:Det blir säkert skottpengar på mig när jag säger det här, men jag blev inte ett dugg imponerad av den nya easyn. :shock: Den var... ful! :?
Vilken tur för din plånbok :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Pernilla J skrev:Det blir säkert skottpengar på mig när jag säger det här, men jag blev inte ett dugg imponerad av den nya easyn. :shock: Den var... ful! :?
Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Isanna skrev:
Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
jag tänker lite såhär...
Att det är en himla massa som förbokar verkar det som och ALLA dessa kan ju inte vara nöjda... :roll: 8) Det är då man steppar in och annonserar att man "kan tänka sig att frigöra er andra köpgalningar från sjalstackarn..." :twisted: :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?