- ons okt 25, 2006 22:12
vet inte om det blir så mkt lättare med en stork, kanske för att den är lite strävare och fastnar lite mer än en mjuk bebina
. men annars är det bara att öva som gäller, ha mkt tyg under rumpan!!!

och lillebror Leo 20100106
matte till odjuren.
nikon skrev:Jag lyckades få till en halvhyfsad knytning på ryggen. Det blev ryggsäck (faktist den lättaste knytningen att följa) Men jag fick inte till så sjalen fastnade under rumpan ordentligt. Så efter ett litet tag så åkte sjalen upp över rumpan tur att jag märkte det. Hur hade det slutat annars?oh, väntar på bilden
Jag provade med bebinan, ska ta tagi saken och prova med storken också.
Lyckades se till att få detta första halvlyckade knytförsök på bild (kommer upp när jag fått ordning på iPhoto, sambon slaktade min access till iPhoto).
Den här gången var inte Isak så rolig att ha och göra med, ända tills han såg sig i spegeln, inte visste jag att en spegel var så braNär jag iaf. fått upp Isak och knytit så kommer min äldste son och tjatar "Hugo åka rygg" tills jag knyter ner Isak.
Jag hann inte mer än få upp Hugo innan han ville komma ner (så där fick jag ingen bild)
![]()
![]()
Är det lättare att få storken stanna kvar under baken på Isak än vad det är med bebina stjärntecken?

och lillebror Leo 20100106

matte till odjuren.