Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
nikon skrev:Jag lyckades få till en halvhyfsad knytning på ryggen. Det blev ryggsäck (faktist den lättaste knytningen att följa) Men jag fick inte till så sjalen fastnade under rumpan ordentligt. Så efter ett litet tag så åkte sjalen upp över rumpan tur att jag märkte det. Hur hade det slutat annars?

Jag provade med bebinan, ska ta tagi saken och prova med storken också.

Lyckades se till att få detta första halvlyckade knytförsök på bild (kommer upp när jag fått ordning på iPhoto, sambon slaktade min access till iPhoto).

Den här gången var inte Isak så rolig att ha och göra med, ända tills han såg sig i spegeln, inte visste jag att en spegel var så bra :hmm: När jag iaf. fått upp Isak och knytit så kommer min äldste son och tjatar "Hugo åka rygg" tills jag knyter ner Isak.

Jag hann inte mer än få upp Hugo innan han ville komma ner (så där fick jag ingen bild :( )

:blahblah: :blahblah:

:help: Är det lättare att få storken stanna kvar under baken på Isak än vad det är med bebina stjärntecken? :help:
oh, väntar på bilden :D vet inte om det blir så mkt lättare med en stork, kanske för att den är lite strävare och fastnar lite mer än en mjuk bebina :roll: . men annars är det bara att öva som gäller, ha mkt tyg under rumpan!!! :D
Användarens profilbild
Av Kristina
Ja, mycket tyg under rumpan! Jag brukar dra ner tyget och stoppa in det under Frejas rumpa så det hamnar mellan henne och min rygg, sen ser jag till att det är ordentligt ut i knävecken så jag kan "låsa" det med sjalen när jag korsar över benen (fattar du hur jag menar, är så dålig på förklaringar?).
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag tycker nog, tro det eller ej, att omslutet var lättast att läsra sig på ryggen. Alltså det är lättare att lära sig det än att knyta ryggsäck. Först när jag fick till mina omslut bra så funkade även ryggsäcken.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag tycker också att ryggsäcken är knepig, just att få till påsen under rumpan är lite trixigt. Speciellt nu när Alice sprattlar och spretar som en galning under hela knytningen. Så dår är omslutet på ryggen faktiskt lättare.

Men samtidigt är ju ryggsäck en så snabb knytning att den är fantastiskt bra att kunna, så det är bara öva öva öva som gäller. Jag brukar också försöka dra fram en flik av tyget så att den ligger mellan mig och Alice, och så blir det bättre. När jag får till det. Annars tar jag allt oftare Ergon, det är så mycket lättare... :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?