Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tänkte sy en sele typ Ergo/Patapum till maken som ÄNTLIGEN upptäckt hur bra det är att bära på ryggen när man är ute med hunden :vågen: Men var hittar man bra spännen? Jag har för mig att jag läste i någon tråd att de vanliga som man köper på typ Ohlsons gärna glider lite...
Användarens profilbild
Av Isanna
Du har redan hittat ser jag, skulle också tipsa om bäranära! Ser fram emot bild på selen sen. Sy inte dig less nu bara! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken tur att den här tråden kom upp, jag har fått in spännen men glömt att ändra det på sidan :duh:

Jaja, fixat nu!
Användarens profilbild
Av jag71
Annars har stadium spännen också.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Har du nära till Ikea har de ett fint brunt tyg som jag tror heter Minna. Lite i kraftigaste laget till en MT, men jag tror att det skulle bli perfa till en sele.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Boadicea skrev:Åh, det ska jag kolla på! Tack för tipset! Minns du vad det kostade?
59 å finns i felra färger
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tänkte nog sittunderlag i midjebältet och skumgummi i axelbanden... Har kikat på IsakA-selen. Den ser bra ut.
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har hittat bra spännen i en "sybehörsaffär" - en sån som säljer symaskiner, knappar, you name it utom tyg. Finns i både Skövde och Mariestad så det borde väl finnas i en ännu större stad som Umeå. Men de bästa och riktigt breda fanns på en friluftsaffär - passar till "bilbälte" som blir suveränt avlastande

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?