Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tänkte sy en sele typ Ergo/Patapum till maken som ÄNTLIGEN upptäckt hur bra det är att bära på ryggen när man är ute med hunden :vågen: Men var hittar man bra spännen? Jag har för mig att jag läste i någon tråd att de vanliga som man köper på typ Ohlsons gärna glider lite...
Användarens profilbild
Av Isanna
Du har redan hittat ser jag, skulle också tipsa om bäranära! Ser fram emot bild på selen sen. Sy inte dig less nu bara! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken tur att den här tråden kom upp, jag har fått in spännen men glömt att ändra det på sidan :duh:

Jaja, fixat nu!
Användarens profilbild
Av jag71
Annars har stadium spännen också.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Har du nära till Ikea har de ett fint brunt tyg som jag tror heter Minna. Lite i kraftigaste laget till en MT, men jag tror att det skulle bli perfa till en sele.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Boadicea skrev:Åh, det ska jag kolla på! Tack för tipset! Minns du vad det kostade?
59 å finns i felra färger
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tänkte nog sittunderlag i midjebältet och skumgummi i axelbanden... Har kikat på IsakA-selen. Den ser bra ut.
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har hittat bra spännen i en "sybehörsaffär" - en sån som säljer symaskiner, knappar, you name it utom tyg. Finns i både Skövde och Mariestad så det borde väl finnas i en ännu större stad som Umeå. Men de bästa och riktigt breda fanns på en friluftsaffär - passar till "bilbälte" som blir suveränt avlastande
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?