Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
BäraNära skrev:Fyrkantsjal är ett samlingsnamn för alla bärtyg som har remmar eller band. Från fyrkantsjal är steget till bärsele kort. Det finns otaliga sorters fyrkantsjalar, och de används traditionellt i stora delar av världen. De sydostasiatiska sorterna är mest kända: ABC ("Asian Baby Carrier") = Mei Tai eller Bei Bei från Kina och flera andra länder, Podegi från Korea och Onbuhimo från Japan. Den svenska skinnbögen är ett annat exempel på fyrkantsjal, och det finns flera afrikanska varianter.
tinaw skrev:Du är som ett uppslagsverk Tinaw!BäraNära skrev:Fyrkantsjal är ett samlingsnamn för alla bärtyg som har remmar eller band. Från fyrkantsjal är steget till bärsele kort. Det finns otaliga sorters fyrkantsjalar, och de används traditionellt i stora delar av världen. De sydostasiatiska sorterna är mest kända: ABC ("Asian Baby Carrier") = Mei Tai eller Bei Bei från Kina och flera andra länder, Podegi från Korea och Onbuhimo från Japan. Den svenska skinnbögen är ett annat exempel på fyrkantsjal, och det finns flera afrikanska varianter.
Soffi skrev:
tinaw skrev:skinnbögen
fantasiflicka skrev:tinaw skrev:Du är som ett uppslagsverk Tinaw!BäraNära skrev:Fyrkantsjal är ett samlingsnamn för alla bärtyg som har remmar eller band. Från fyrkantsjal är steget till bärsele kort. Det finns otaliga sorters fyrkantsjalar, och de används traditionellt i stora delar av världen. De sydostasiatiska sorterna är mest kända: ABC ("Asian Baby Carrier") = Mei Tai eller Bei Bei från Kina och flera andra länder, Podegi från Korea och Onbuhimo från Japan. Den svenska skinnbögen är ett annat exempel på fyrkantsjal, och det finns flera afrikanska varianter.
Nova skrev:Eller man kanske bara ska ha en?
tinaw skrev:Pankeia, "Tygbög" kanske...? Eller kanske inteUNDERBART!!!
tinaw skrev:*Pust*Nova skrev:Eller man kanske bara ska ha en?![]()
![]()
Men männska, vad är det du säger??? Det måte heta Mei Taier, solklart. Alternativet EN Mei Tai är nämligen otänkbart!
![]()
![]()
Panakeia skrev:ang böjningen så säger jag nog Mei tais, men helst skulle jag vilja slå ett slag för att få fram nått bra SVENSKT ord för det hela, fyrkantssjal e ju både svårtfattligt och krångligt att säga......Dessutom e det ju en SELE ingen sjal.....tycker jag.....Uppfattar också det så, att ABC inte är lika fint som Mei Tai.
nån som har nån bra ide?
jag anänder ofta ABC men då e det många som frågar "va e det"? jag får en känsla av att den allmäna uppfattningen är att en ABC e "sämmre" än en Mei tai, vilket e rätt lustigt, iom att det är samma sak....
men, iaf, va sger ni?
Knytsele?
Fyrkantssjal?
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?