- mån jul 31, 2006 20:00
Det måste vara något fel i huvudet på mig
, men jag kan inte släppa det här med sjalar. Sonen blir två i oktober och innan han föddes var jag sugen på att testa sjal, men kände ingen som hade och hade ingen koll på denna sida. Iallafall blev det en BB som jag orkade bära med i några månader. Förra hösten var jag på Barn-mässan och vara bara så inne på att köpa en sjal och det gjorde jag. En Ringo som jag aldrig fått till, så den har bara blivit liggande. Suget har dock hela tiden funnits kvar och nu har vi till slut köpt oss en Patapum Toddler. Det funkar bra och det är ju bara såååå mysigt att bära. Sonen accepterar den rätt bra trots att han har myror i brallan.
Nu till min fråga (om ni orkat läsa så här långt
): Suget efter mer finns fortfarande kvar, fast jag har tänkt att det får vara till nästa barn (inget på gång dock), MEN är det någon idé att prova med långsjal på en sån här stor kille? Ärligt alltså? Kommer han/jag få till det och vad finns det egentligen för anledning när vi har en bärpryl som funkar.
Tack för att ni orkat läsa hit, men det var skönt att få ur sig de här funderingarna. Hoppas någon har något att dela med sig av också./M

Nu till min fråga (om ni orkat läsa så här långt

Tack för att ni orkat läsa hit, men det var skönt att få ur sig de här funderingarna. Hoppas någon har något att dela med sig av också./M
Mamma till två pojkar.