- ons maj 25, 2005 11:02
Jag köpte ju just en Hoppediz Osaka, och jag älskar verkligen färgen. Men jag är lite besviken på tyget, det är tjokt och lite "fluffigt" och glider inte alls. Man får verkligen kämpa för att bre ut tyget i en omsluten ryggknytning. Det är också svårt att knyta själva knuten, man får dra hårt för att dra åt den, och den blir mycket större än med en stork.
Jag fick just Davids docksjal i brevlådan, en Kairo. Den är inte alls likadan! Den är tunn och glatt, tunnare än storken nästan. Är det för att jag tumlade Osakan som den blev så? Jag testade att stryka den men det blev inte mycket bättre. Blir det bättre om jag tvättar den igen tror ni? Och kanske manglar den? kan ju alltid låna svärmors mangel...
Jag fick just Davids docksjal i brevlådan, en Kairo. Den är inte alls likadan! Den är tunn och glatt, tunnare än storken nästan. Är det för att jag tumlade Osakan som den blev så? Jag testade att stryka den men det blev inte mycket bättre. Blir det bättre om jag tvättar den igen tror ni? Och kanske manglar den? kan ju alltid låna svärmors mangel...