- mån maj 23, 2005 13:03
Sitter och funderar och tänker, fast det gör ingen nytta känns det som...
Har funderat på sjalar sen innan skrutten föddes. Jag har provat babybjörn selen och kommit fram till att det funkar inte (funkade inte med tösen heller så förvånad vart jag ju inte). Jo problemet är att ekonomin är i botten och jag är jättestor, är inte som de flesta som kvider över 5 kilo för mycket - hos mig är problemet upp i 35-40 kilo för mycket och allt sitter på magen så det borde ju inte bli bra med sjal (skrutten är snart 4 månader och väger runt 5,5 kilo.)
Funderar på om jag ska sy en ringsjal då jag har tyg i olika tjocklek, längd osv men ger det någon verklig ide om hur det funkar med andra sjalar senare?
Känner mig smått förvirrad över det enormt stora sjal utbudet och det känns som om det mest bara är ett hinder.
Om nu skrutten trivs att bli buren isjal så är det inga problem att hosta upp 1 000 kronor men om det bara blir något som man lägger på hyllan så är även 250 kronor för mycket.
Virrig? Vem ? JAG?! Nej...
Är det värt att sy en ringsjal för att kolla eller???

Funderar på om jag ska sy en ringsjal då jag har tyg i olika tjocklek, längd osv men ger det någon verklig ide om hur det funkar med andra sjalar senare?
Känner mig smått förvirrad över det enormt stora sjal utbudet och det känns som om det mest bara är ett hinder.

Virrig? Vem ? JAG?! Nej...
Är det värt att sy en ringsjal för att kolla eller???