Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Jättesnygg och praktisk! 8)
Användarens profilbild
Av mejamy
Klart imponerad! :rock:

Dragkjedjeficka och allt!! :tumsup: Jag var inne på det först också..men dels tänkte jag att det var för krångligt för mig, dels ville jag ha en vändbar...så jag har en lös liten väska i väskan liksom, där jag har smågrejorna. Fungerar det med om än inte lika snittsigt som din... :)
Användarens profilbild
Av Mipsan
mejamy skrev:Klart imponerad! :rock:

Dragkjedjeficka och allt!! :tumsup: Jag var inne på det först också..men dels tänkte jag att det var för krångligt för mig, dels ville jag ha en vändbar...så jag har en lös liten väska i väskan liksom, där jag har smågrejorna. Fungerar det med om än inte lika snittsigt som din... :)
Vändbar? :hmm: Hur gör du då? Det om nåt verkar ju avancerat.. :roll:
Användarens profilbild
Av mejamy
Mipsan skrev:
mejamy skrev:Klart imponerad! :rock:

Vändbar? :hmm: Hur gör du då? Det om nåt verkar ju avancerat.. :roll:
Nej då, inte krångligt alls! Man bara syr två väskor i önskade färger. Sen sätter man dem i varandra aviga mot aviga och syr ihop helt enkelt. Jag har ena sidan enfärgad så att väskan ska passa till min randiga sjal och en blommig sida som passar till mina två enfärgade bärdon. :D Lätt som en plätt!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Mipsan - Tjusigt! Och avnacerat värre med infälld ficka och allt! :tumsup:

Kaninte du lägga in din bild under "thai-väske" tråden också (under Öriga bilder nån stans) så kan vi få en riktigt komplett inspirationstråd där! :lol:

Lite farligt bara med sånna här lättsydda väskor är att det lätt blir fler... :floet2:
Användarens profilbild
Av Mipsan
CrazyMagpie skrev:Mipsan - Tjusigt! Och avnacerat värre med infälld ficka och allt! :tumsup:

Kaninte du lägga in din bild under "thai-väske" tråden också (under Öriga bilder nån stans) så kan vi få en riktigt komplett inspirationstråd där! :lol:

Lite farligt bara med sånna här lättsydda väskor är att det lätt blir fler... :floet2:
Nu ligger det bilder under övriga bilder. Hoppas det är fler som blir sugna på att sy väskor..

Mejamy:

Smaaart :roll: Så smart var inte jag. Hmmm nu måste jag nog göra en till.. :hellu:
Användarens profilbild
Av mejamy
Mipsan skrev:
Mejamy:

Smaaart :roll: Så smart var inte jag. Hmmm nu måste jag nog göra en till.. :hellu:
Hmm kan tyvärr inte ta åt mig nån ära här... Allt tankearbete överlät jag till Åsa hemmamamma till 3 och så skrev hon sybeskrivning åt mig! :D Otroligt snäll människa!! Själv hade jag säkert inte kommit på nått så smart och slitit mitt hår innan jag fått ihop nån väska öht... :lol: :wink:Då får vi alltså se en till väska snart då.. :wink:
Användarens profilbild
Av Mipsan
mejamy skrev:
Mipsan skrev:
Mejamy:

Hmm kan tyvärr inte ta åt mig nån ära här... Allt tankearbete överlät jag till Åsa hemmamamma till 3 och så skrev hon sybeskrivning åt mig! :D Otroligt snäll människa!! Själv hade jag säkert inte kommit på nått så smart och slitit mitt hår innan jag fått ihop nån väska öht... :lol: :wink:Då får vi alltså se en till väska snart då.. :wink:
Det får ni förmodligen göra men jag måste ge mig på att sy en MT först. :roll: Måste bara hitta något bra tyg först. :shock:
Tycker det är jättesvårt. :hopmad:
Användarens profilbild
Av humlan54
Åh vad ni är pyssliga alla här.. Jag blev oxå sugen på en thai-väska men orkade inte mecka. Jag ringde pappa i Bangkok och bad honom fixa en :lol: Så var inte bara lätt fixad utan dessutom gratis :rock:

På den var där oxå en ficka med dragkjeda, fast på utsidan. Himla praktiskt! Så man får lätt fram mobilen och nycklarna :) Ett enklare alternativ kanske om nån vill ha tips? :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?