Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mejamy skrev:Klart imponerad!Vändbar?![]()
Dragkjedjeficka och allt!!Jag var inne på det först också..men dels tänkte jag att det var för krångligt för mig, dels ville jag ha en vändbar...så jag har en lös liten väska i väskan liksom, där jag har smågrejorna. Fungerar det med om än inte lika snittsigt som din...
Mipsan skrev:Nej då, inte krångligt alls! Man bara syr två väskor i önskade färger. Sen sätter man dem i varandra aviga mot aviga och syr ihop helt enkelt. Jag har ena sidan enfärgad så att väskan ska passa till min randiga sjal och en blommig sida som passar till mina två enfärgade bärdon.mejamy skrev:Klart imponerad!Vändbar?![]()
Dragkjedjeficka och allt!!Jag var inne på det först också..men dels tänkte jag att det var för krångligt för mig, dels ville jag ha en vändbar...så jag har en lös liten väska i väskan liksom, där jag har smågrejorna. Fungerar det med om än inte lika snittsigt som din...
Hur gör du då? Det om nåt verkar ju avancerat..
CrazyMagpie skrev:Mipsan - Tjusigt! Och avnacerat värre med infälld ficka och allt!Nu ligger det bilder under övriga bilder. Hoppas det är fler som blir sugna på att sy väskor..![]()
Kaninte du lägga in din bild under "thai-väske" tråden också (under Öriga bilder nån stans) så kan vi få en riktigt komplett inspirationstråd där!
Lite farligt bara med sånna här lättsydda väskor är att det lätt blir fler...
Mipsan skrev:Hmm kan tyvärr inte ta åt mig nån ära här... Allt tankearbete överlät jag till Åsa hemmamamma till 3 och så skrev hon sybeskrivning åt mig!
Mejamy:
SmaaartSå smart var inte jag. Hmmm nu måste jag nog göra en till..
mejamy skrev:Det får ni förmodligen göra men jag måste ge mig på att sy en MT först.Mipsan skrev:Hmm kan tyvärr inte ta åt mig nån ära här... Allt tankearbete överlät jag till Åsa hemmamamma till 3 och så skrev hon sybeskrivning åt mig!
Mejamy:
SmaaartSå smart var inte jag. Hmmm nu måste jag nog göra en till..
Otroligt snäll människa!! Själv hade jag säkert inte kommit på nått så smart och slitit mitt hår innan jag fått ihop nån väska öht...
![]()
Då får vi alltså se en till väska snart då..
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?