- tis maj 16, 2006 10:03
Jag har lovat att hjälpa en kompis som får sin tvåa i augusti att välja första sjal. Hon har burit ettan lite i patapum och en hel del i en hemsydd ABC så hon är bärvan men inte sjalvan. Själv hade jag en BabyBundler som var toppen men Sinon verkar inte gå av för hackor den heller.
Nu har en del av er hunnit ha sino-sjalarna ett tag och några av er kanske till och med vågar sig på en jämförelse. Det jag funderar mest över är hur länge ni tror att man faktiskt kan använda de olika sjalarna. BB:n är t ex mycket bredare än Sinon, spelar det någon roll? Eftersom hon framförallt kommer att bära på hösten så är inte så viktigt vilken som är svalast.
Alla synpunkter är varmt välkomna
Nu har en del av er hunnit ha sino-sjalarna ett tag och några av er kanske till och med vågar sig på en jämförelse. Det jag funderar mest över är hur länge ni tror att man faktiskt kan använda de olika sjalarna. BB:n är t ex mycket bredare än Sinon, spelar det någon roll? Eftersom hon framförallt kommer att bära på hösten så är inte så viktigt vilken som är svalast.
Alla synpunkter är varmt välkomna

Nuffi 0502 och Tösa-Gnösa 0712