Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anna skrev:tack Diddeldi. Går den runt både mamma och barn i sjal?japp, funkar för oss.
Frida med Mea skrev:Tack för måtten. (du tar vl inte bort dem med en gång va?)nä jag är inte en sån som tar bort bilderna med en gång, jag har gott om utrymme
Har det varit mått med tidigare i tråden? det måste jag ha missat, det frösta man blir blind på är ögonen
diddeldi skrev: [skissen är inte skalenlig.Hmm funderar.
mammahappy skrev:japp, det är för att det ska följa omkretsen på botten. jag har ju inte sytt min självdiddeldi skrev: [skissen är inte skalenlig.Hmm funderar.
Måttet 103cm stämmer det verkligen?tycker det känns väldigt konstigt...
Eller så kanske det bara är jag som tänker "knas"
fantasiflicka skrev: Blixa!!! Är din sydd i något slags elastiskt tyg, det ser lite så ut nämligen?Nej, det är inte det minsta elastiskt utan mer som vanligt grovt och lite glest bomullstyg. Fast nu när jag sned-drar i tyget så stretchar det lite på diagonalen i alla fall så det är inte lika stumt som vanlig lakansväv. Undrar hur det här tyget skulle vara som sjal
Anna skrev:känner mig också lite tveksam där, Skall det kanske vara halva av 103? för annars blir den vääälfigt rynkig kring botten eller? Var är "påsen" bredast? Upptill eller nertill.
Blixa skrev:Vilka mått saknas? Axelremmen måste man nog bestämma längd på helt själv så att man får plats med barn innanför. Min väska sitter som en smäck om det bara är jag. Med Hektor går det inte alls.Kan man inte göra en låååååång axelrem, kapa den och sy i ett par sjalringar så man kan variera längden beroende på hur många som ska få plats innanför axelremmen...
diddeldi skrev:Skall det vara hälften av 54 också eller?Anna skrev:känner mig också lite tveksam där, Skall det kanske vara halva av 103? för annars blir den vääälfigt rynkig kring botten eller? Var är "påsen" bredast? Upptill eller nertill.![]()
![]()
jag tror ni har rätt och jag har fel, hälften ska det vara
![]()
ska ändra i bilden
sus skrev:Snitsigt!! Sjalringar kan man göra mycket skoj med.Blixa skrev:Vilka mått saknas? Axelremmen måste man nog bestämma längd på helt själv så att man får plats med barn innanför. Min väska sitter som en smäck om det bara är jag. Med Hektor går det inte alls.Kan man inte göra en låååååång axelrem, kapa den och sy i ett par sjalringar så man kan variera längden beroende på hur många som ska få plats innanför axelremmen...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?