- ons maj 10, 2006 14:44
Jag gillar at bära i ryggsäck, så enkelt att knyta själv jämfört med omslut. Men våran stork är väl en 5,4 m och då får jag vira 3 varv runt midjan och jag är ganska tjock!
Så jag vill gärna skaffa en kortare sjal till ryggknyt, men vilken?
Easy care är ju så otroligt snygga, men kanske inte så stadiga på ryggen? Det vore kanske bättre med en didymos.
Egentligen hade det varit bättre om min stork varit kortare och jag fick köpa en lång Easy care att bära på magen med när Nora växer ur trikåsjalen... Men jag har inte hjärta att sätta saxen i min Inka, och jag har ingen lust att köpa en stork till, tycker inte att det finns nån riktigt fin (inte lika fin som Easy care med andra ord
).
Vilken sjal bär ni helst på ryggen med?
Isak väger ca 12 kg.

Så jag vill gärna skaffa en kortare sjal till ryggknyt, men vilken?
Easy care är ju så otroligt snygga, men kanske inte så stadiga på ryggen? Det vore kanske bättre med en didymos.
Egentligen hade det varit bättre om min stork varit kortare och jag fick köpa en lång Easy care att bära på magen med när Nora växer ur trikåsjalen... Men jag har inte hjärta att sätta saxen i min Inka, och jag har ingen lust att köpa en stork till, tycker inte att det finns nån riktigt fin (inte lika fin som Easy care med andra ord

Vilken sjal bär ni helst på ryggen med?
Isak väger ca 12 kg.