- ons maj 03, 2006 09:39
jag bler nyfiken på vem det är som varit bekant med sjalarna sen barnsben? och en historia kring detta, tack!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Sockertopp skrev:Trooooor att det är EmmaY här som var starten egentligen. Vi skriver på samma maillista o har träffats några gånger.EmmaY och jag hänger ju på samma ankomst grupp på AFF
O sen var det väl lite surfande runt på nätet som gav en extra skjuts o jag tror att jag reggade mig här ungefär samtidigt som jag från Leffes o Mias (babyboden) beställde min BaBu o dessutom slog till på en Äiskä på en gång
Kaffemoster skrev:För egen del är jag väldigt nyfiken på var jag hörde talas om sjalar först.... Jag bara vet att jag under graviditeten när vi pratade om vad vi skulle köpa till bäbben och sambon föreslog "en bärsele?" så hade jag den klara uppfattningen om att jag ville prova hur det var att bära i sjal. Men jag har inte en susning om varifrån jag fått iden...Så är det för mig också!:
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?