Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elin skrev:Har också fått svar - får testa jag med!!!!Hehe ja jag missade oxå groddy testningen för jag blev bortsållad för jag ville både vara testperson och kunde ställa upp på fotografier.![]()
det ska bli såååå spännande - jag missade ju groddy-testningen - så nu ska jag prova mjuk och härlig ullsjal istället
mammahappy skrev:Jag med - den som gapar efter mycket.....Elin skrev:Har också fått svar - får testa jag med!!!!Hehe ja jag missade oxå groddy testningen för jag blev bortsållad för jag ville både vara testperson och kunde ställa upp på fotografier.![]()
det ska bli såååå spännande - jag missade ju groddy-testningen - så nu ska jag prova mjuk och härlig ullsjal istället
Så håller med om att det ska bli sååå skoj!!!
Bissa skrev:Men det kan ju vara så att det är många som har skickat. Å det kan ju kanske ta ett tag å hinna maila alla.Frida med Mea skrev:Har inte heller fått svar o0ch det tycker jag är dåligt, svara får man ju göra även om man inte vill ha den personen som testaredålig stil!
Jenny L skrev:Nyfiken måste fråga varför ni (potentiella Groddytestare) blev bortsållade för att ni skickat med bild....I tråden när dom sökte tespersoner så sökte dom både testpersonen att prova sjalen. Och även modeller för fotografering.:
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?