Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Härliga sjalar är det iaf och inte så hemskt varama tror jag. Men kankse inte för högsommar.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Har inte heller fått nåt besked än...
*väntar ivrigt*
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nu har jag fått svar å jag får testa!!!! :app:
Användarens profilbild
Av Ester
Har också fått svar - får testa jag med!!!! :rock:

det ska bli såååå spännande - jag missade ju groddy-testningen - så nu ska jag prova mjuk och härlig ullsjal istället :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Elin skrev:Har också fått svar - får testa jag med!!!! :rock:

det ska bli såååå spännande - jag missade ju groddy-testningen - så nu ska jag prova mjuk och härlig ullsjal istället :wink:
Hehe ja jag missade oxå groddy testningen för jag blev bortsållad för jag ville både vara testperson och kunde ställa upp på fotografier.
Så håller med om att det ska bli sååå skoj!!!
Användarens profilbild
Av jazoo
mammahappy skrev:
Elin skrev:Har också fått svar - får testa jag med!!!! :rock:

Hehe ja jag missade oxå groddy testningen för jag blev bortsållad för jag ville både vara testperson och kunde ställa upp på fotografier.
Så håller med om att det ska bli sååå skoj!!!
Jag med - den som gapar efter mycket..... ;)
Men jag har inte fått någon svar om ullsjalen heller. :(
Jag är väl inte menad att få vara testperson helt enkelt....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har inte heller fått något svar, så jag antar att vi inte får testa :cry:
Användarens profilbild
Av Ester
tror att jag blev vald mycket för att jag strax har en färsking att testa med....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fast en nyfödd väger ju typ ingenting, sjalen sätts ju mer på prov när man bär ett tyngre barn. Fast å andra sidan bär man lite mer när man har nyfödd, när de blir större är de ju oftast inte nöjda med att sitta i sjalen heeela dagen :D

Håller med Frida med Mea, tycker gott man kunde fått veta att man inte blivit vald
Användarens profilbild
Av sacha42
Nu har vi mailat med, hoppas hoppas hoppas. Fast det ser ju ut som en massa redan har hunnit mailat med. Men vem vet.....nån gång i livet ska man vell ha tur. :roll:
Användarens profilbild
Av April
:cry: Har inte heller fått svar...

Kram
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nyfikna jag som inte heller hört nåt ännu kände mig tvingad att maila och fråga när man får något svar. Både de som får vara med och de som inte får vara med. Ska se om jag får svar på det mailet. :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Bissa skrev:
Frida med Mea skrev:Har inte heller fått svar o0ch det tycker jag är dåligt, svara får man ju göra även om man inte vill ha den personen som testare :x
:iagree: dålig stil! :x
Men det kan ju vara så att det är många som har skickat. Å det kan ju kanske ta ett tag å hinna maila alla.
Vi var ju många som inte fick nåt svar alls från groddy och det berodde ju på att vi blivit bortsållade för att vi hade skickat med bild oxå.
Av Jenny L
Nyfiken måste fråga varför ni (potentiella Groddytestare) blev bortsållade för att ni skickat med bild.... :?:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jenny L skrev:Nyfiken måste fråga varför ni (potentiella Groddytestare) blev bortsållade för att ni skickat med bild.... :?:
I tråden när dom sökte tespersoner så sökte dom både testpersonen att prova sjalen. Och även modeller för fotografering.
Vi var några stycken som skrev i samma mail att vi kunde tänka oss att bli testpersoner och även ställa upp på fotografering. Och ville man ställa upp på fotografering så skulle man skicka med en bild.
Å då gjorde dom så automatisk att dom tog bort alla som hade skickat med bild. Så dessa fick ingen chans att vara med som testpersoner på sjalen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?