- mån maj 01, 2006 22:25
Hej på er alla!
Jag är en ny medlem och tänker investera i en sjal eller bär´påse.
Vi har en dotter på 4 månader. Jag bär henne mycket hela dagarna, hon har problem med sina tarmar och mår bäst av att sitta upprätt.
När vi är ute och går har jag henne i en Baby björnen bärsele, men jag tror att en sjal eller bärpåse är bättre för hennes rygg. Vi är mcyket ute i skogen och rastar våran hund.
Jag behöver hjälp från er där ute...
Har lusläst sjalbarns hemsida, men är fortfarnde inte säker på vad jag ska ha.
Jag tror att det är ringsjal som skulle passa mig , jag vill ha henne mage mot mage och på höften ibland.
Vad är det som skiljer märkena? Har fastnat för Ringsjalar.TK, HugAbaby, Nova, Diddle, Taylor..
Vad är det som skiljer bärpåsarna åt? Ergo, Patapum och Toddler?
Jag vill inte ha en massa tyg (som långsjalen ser ut att vara), utan en smidig sjal, och i beige eller neutral färg.
Var köper man sjalarna, bärpåsarna? Jag bor i Stockholm i Solna?
Tacksam för svar

Jag är en ny medlem och tänker investera i en sjal eller bär´påse.
Vi har en dotter på 4 månader. Jag bär henne mycket hela dagarna, hon har problem med sina tarmar och mår bäst av att sitta upprätt.
När vi är ute och går har jag henne i en Baby björnen bärsele, men jag tror att en sjal eller bärpåse är bättre för hennes rygg. Vi är mcyket ute i skogen och rastar våran hund.
Jag behöver hjälp från er där ute...
Har lusläst sjalbarns hemsida, men är fortfarnde inte säker på vad jag ska ha.
Jag tror att det är ringsjal som skulle passa mig , jag vill ha henne mage mot mage och på höften ibland.
Vad är det som skiljer märkena? Har fastnat för Ringsjalar.TK, HugAbaby, Nova, Diddle, Taylor..
Vad är det som skiljer bärpåsarna åt? Ergo, Patapum och Toddler?
Jag vill inte ha en massa tyg (som långsjalen ser ut att vara), utan en smidig sjal, och i beige eller neutral färg.
Var köper man sjalarna, bärpåsarna? Jag bor i Stockholm i Solna?
Tacksam för svar