Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag hittar ingen linjal, måttband eller tummstock just nu fast jag vet att hela husen vimlar av dom.
Så man tager vad man haver, ett CD fodral. Axelbandet är en halv centimeter smalare än den kortare sidan på ett vanligt CD fodral... :wink:
Användarens profilbild
Av mian
Springer och mäter...12 cm får jag det till!
Av belinda
TACK för era extremt snabba svar! Jag är väldans sugen på den, men har smala axlar, så ville inte göra nåt dumt men det skulle nog gå vägen ändå! :eld:
Användarens profilbild
Av mian
Mmm, jag är också väldigt smalaxlad, och på mig känns den för bred :cry: Synd för den är himla skön annars :evil:
Av belinda
men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligen :?
hmmm kanske kan köpa den till maken! 8)
typiskt gillar ju annars att banden korsas bak, tycker det verkar skönast!
Användarens profilbild
Av Anso
belinda skrev:men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligen :?
Det går att korsa även remmarna på Ergo NG (fråga Mi hon brukade göra det med sin) men det blir lite bökigare eftersom det svarta nylonbandet sitter på själva Ergo sitsen istället för som på Sutemin, på axelremmens slut.
Av belinda
Anso skrev:
belinda skrev:men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligen :?
Det går att korsa även remmarna på Ergo NG (fråga Mi hon brukade göra det med sin) men det blir lite bökigare eftersom det svarta nylonbandet sitter på själva Ergo sitsen istället för som på Sutemin, på axelremmens slut.
jaså! det var värst, kanske inte ska rata ergon helt då, :mitvit:
Användarens profilbild
Av Anso
belinda skrev:
Anso skrev:

jaså! det var värst, kanske inte ska rata ergon helt då, :mitvit:
Prova på en bärträff så du vet hur det känns. :wink:
Av belinda
Anso skrev: Prova på en bärträff så du vet hur det känns. :wink:
vore nog det bästa ja!
Användarens profilbild
Av sus
belinda skrev:
vore nog det bästa ja!
Du skulle kunna få testa min, men jag kan inte komma på någon av de planerade sjalträffarna för jag jobbar 4 dagar i veckan. Men på fredag den 28/4 och 5/5 är jag ledig, vi kanske kan fixa en träff någon av dom dagarna. Var i Stockholm bor du? Vi kanske kan fixa en liten snabbträff någon dag annars.
Av belinda
sus skrev:
belinda skrev:
vore nog det bästa ja!
Du skulle kunna få testa min, men jag kan inte komma på någon av de planerade sjalträffarna för jag jobbar 4 dagar i veckan. Men på fredag den 28/4 och 5/5 är jag ledig, vi kanske kan fixa en träff någon av dom dagarna. Var i Stockholm bor du? Vi kanske kan fixa en liten snabbträff någon dag annars.
Vad snällt! :D jag bor i Rinkeby, Fast jag är ärligt talat när jag tänker närmare efter inte så sugen på Ergo helt enkelt, eller är jag det? nej ska nog satsa på en bättre sjal istället :blahblah: :blahblah: men tackar ödmjukast för erbjudandet :D
Användarens profilbild
Av sus
belinda skrev:Vad snällt! :D jag bor i Rinkeby, Fast jag är ärligt talat när jag tänker närmare efter inte så sugen på Ergo helt enkelt, eller är jag det? nej ska nog satsa på en bättre sjal istället :blahblah: :blahblah: men tackar ödmjukast för erbjudandet :D
Fast jag tänkte närmast på att du kunde testa sutemin :wink: (fast jag har en Ergo också...)
Av belinda
sus skrev:
belinda skrev:Vad snällt! :D jag bor i Rinkeby, Fast jag är ärligt talat när jag tänker närmare efter inte så sugen på Ergo helt enkelt, eller är jag det? nej ska nog satsa på en bättre sjal istället :blahblah: :blahblah: men tackar ödmjukast för erbjudandet :D
Fast jag tänkte närmast på att du kunde testa sutemin :wink: (fast jag har en Ergo också...)
jaha! :lol:
men hmm kan nog utesluta den för min egen del, TOLV cm! det skulle sticka ut minst ett par cm på mej :x men det är lika bra det, mer energi till sjalar! :D :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Hojta bara till om du ändrar dig! Sutemin lär stanna hos mig i alla fall ett år till :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?