Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
belinda skrev:men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligenDet går att korsa även remmarna på Ergo NG (fråga Mi hon brukade göra det med sin) men det blir lite bökigare eftersom det svarta nylonbandet sitter på själva Ergo sitsen istället för som på Sutemin, på axelremmens slut.
hmmm kanske kan köpa den till maken!![]()
typiskt gillar ju annars att banden korsas bak, tycker det verkar skönast!
Anso skrev:jaså! det var värst, kanske inte ska rata ergon helt då,belinda skrev:men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligenDet går att korsa även remmarna på Ergo NG (fråga Mi hon brukade göra det med sin) men det blir lite bökigare eftersom det svarta nylonbandet sitter på själva Ergo sitsen istället för som på Sutemin, på axelremmens slut.
belinda skrev:Prova på en bärträff så du vet hur det känns.Anso skrev:belinda skrev:men shit vad tänker jag med, det kommer bli på tok för brett för mej upptäcker jag när jag tar till linjalen...ögonmåttet mitt är inte så bra tydligenDet går att korsa även remmarna på Ergo NG (fråga Mi hon brukade göra det med sin) men det blir lite bökigare eftersom det svarta nylonbandet sitter på själva Ergo sitsen istället för som på Sutemin, på axelremmens slut.
jaså! det var värst, kanske inte ska rata ergon helt då,
belinda skrev:Du skulle kunna få testa min, men jag kan inte komma på någon av de planerade sjalträffarna för jag jobbar 4 dagar i veckan. Men på fredag den 28/4 och 5/5 är jag ledig, vi kanske kan fixa en träff någon av dom dagarna. Var i Stockholm bor du? Vi kanske kan fixa en liten snabbträff någon dag annars.Anso skrev: Prova på en bärträff så du vet hur det känns.vore nog det bästa ja!
sus skrev:Vad snällt!belinda skrev:Du skulle kunna få testa min, men jag kan inte komma på någon av de planerade sjalträffarna för jag jobbar 4 dagar i veckan. Men på fredag den 28/4 och 5/5 är jag ledig, vi kanske kan fixa en träff någon av dom dagarna. Var i Stockholm bor du? Vi kanske kan fixa en liten snabbträff någon dag annars.Anso skrev: Prova på en bärträff så du vet hur det känns.vore nog det bästa ja!
belinda skrev:Vad snällt!Fast jag tänkte närmast på att du kunde testa suteminjag bor i Rinkeby, Fast jag är ärligt talat när jag tänker närmare efter inte så sugen på Ergo helt enkelt, eller är jag det? nej ska nog satsa på en bättre sjal istället
![]()
men tackar ödmjukast för erbjudandet
sus skrev:jaha!belinda skrev:Vad snällt!Fast jag tänkte närmast på att du kunde testa suteminjag bor i Rinkeby, Fast jag är ärligt talat när jag tänker närmare efter inte så sugen på Ergo helt enkelt, eller är jag det? nej ska nog satsa på en bättre sjal istället
![]()
men tackar ödmjukast för erbjudandet
(fast jag har en Ergo också...)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?