- sön dec 28, 2008 18:15
Vill någon vänlig människa lite kort berätta vad det är för skillnad mellan dessa?

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thowida skrev:Håller med Isanna, och tillägger att det viktigaste om man bara ska ha en sjal är att det är en sjal som man verkligen tycker om färgerna.Håller med Isanna och thowida
Jag har ju fler än en sjal men är jag mest förtjust i Didymos men har easy och hoppe sjalar också.
Boadicea skrev:Jag har haft en del olika sjalar av de tre märkena du undrar över och jag föredrar Hoppen. De nya är jämna i kvaliteten, som någon skrev ovan, och de brukar vara jättemjuka. Jag tycker Hoppar avlastar överlägset, och så gillar jag bredden. Easy är den jag gillar minst. Tycker den är lite för hal, och avlastar minst bra av de tre. Har inte provat så mänga randiga Didys, men några. Föredrar Indio eller Wellen av Didysarna. Det vilktigaste är att du gillar färgen, tycker jag. Kanske därför jag inte riktigt fallit för Easy, jag har ingen storfavorit bland deras färger...
Apelsin skrev:Jo lavan är underbar men så dyr. FÖR dyr just nu.Maroschka skrev:Men var inte Lavan den du sucktad mest efter?Boadicea skrev:Jag har haft en del olika sjalar av de tre märkena du undrar över och jag föredrar Hoppen. De nya är jämna i kvaliteten, som någon skrev ovan, och de brukar vara jättemjuka. Jag tycker Hoppar avlastar överlägset, och så gillar jag bredden. Easy är den jag gillar minst. Tycker den är lite för hal, och avlastar minst bra av de tre. Har inte provat så mänga randiga Didys, men några. Föredrar Indio eller Wellen av Didysarna. Det vilktigaste är att du gillar färgen, tycker jag. Kanske därför jag inte riktigt fallit för Easy, jag har ingen storfavorit bland deras färger...
Ja ska jag gå efter färgen så är det ju hoppe. Jösses så många vackra färger det finns
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?