- sön dec 14, 2008 11:54
Min man har till och från problem med ryggen, vilket gör att han får ont av att bära Vincent även korta stunder. Jag vet att han tycker att det är bökigt med långsjal och tänker att det skulle vara smidigt med en sele. Däremot vill jag inte köpa en innan han har fått testa och se vad han tycker är smidigast och bekvämast.
Så nu undrar jag om det finns någon - allra helst norr om Sthlm/Västerort - som kan tänka sig att låna ut en Manduca/Beco under ett par dagar så att han får prova? Eller om vi kan få komma och hälsa på och testa på plats? Nu åker vi bort, men kanske i mellandagarna eller så om det passar.
Edit: ändrade rubr från "meken" till "maken" - nog för att han är ingenjör, men meckar gör han inte så mycket...
Så nu undrar jag om det finns någon - allra helst norr om Sthlm/Västerort - som kan tänka sig att låna ut en Manduca/Beco under ett par dagar så att han får prova? Eller om vi kan få komma och hälsa på och testa på plats? Nu åker vi bort, men kanske i mellandagarna eller så om det passar.
Edit: ändrade rubr från "meken" till "maken" - nog för att han är ingenjör, men meckar gör han inte så mycket...

Senast redigerad av jazoo den sön dec 14, 2008 15:55, redigerad totalt 1 gånger.
* jazoo *
Johanna, med brallisen Alice okt -05
och vackraste Vincent okt -08 
Johanna, med brallisen Alice okt -05