Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Min man har till och från problem med ryggen, vilket gör att han får ont av att bära Vincent även korta stunder. Jag vet att han tycker att det är bökigt med långsjal och tänker att det skulle vara smidigt med en sele. Däremot vill jag inte köpa en innan han har fått testa och se vad han tycker är smidigast och bekvämast.

Så nu undrar jag om det finns någon - allra helst norr om Sthlm/Västerort - som kan tänka sig att låna ut en Manduca/Beco under ett par dagar så att han får prova? Eller om vi kan få komma och hälsa på och testa på plats? Nu åker vi bort, men kanske i mellandagarna eller så om det passar.

Edit: ändrade rubr från "meken" till "maken" - nog för att han är ingenjör, men meckar gör han inte så mycket... :lol:
Senast redigerad av jazoo den sön dec 14, 2008 15:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vår Beco är utlånad just nu men den kanske kan lånas ut igen under mellandagarna (om inte hon som har den bestämmer sig för att hon vill köpa den...) Vi har en Manduca också, men den förbjuder maken mig att låna ut, men den kan ni ju få prova om ni vill.
Användarens profilbild
Av hörnsten
Vi har en manduca som bor söder om söder, om ni inte hittar någon närmare. Maken skulle nog behöva en hel del övertalning för att låna ut den, men omöjligt är det inte. :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Vi har Beco och Angelpack för utlåning om ni vill.

Annars vill jag tipsa om att Babydesign idag har svarta Manducas för 750:-, dvs 200 rabatt.
Användarens profilbild
Av jazoo
Lindiwe skrev:Vår Beco är utlånad just nu men den kanske kan lånas ut igen under mellandagarna (om inte hon som har den bestämmer sig för att hon vill köpa den...) Vi har en Manduca också, men den förbjuder maken mig att låna ut, men den kan ni ju få prova om ni vill.
Var bor ni?
Användarens profilbild
Av jazoo
Och tack alla snälla som erbjudit sig! Jag försöker nog hitta den som finns närmast i första hand!

Lite sugen på att köpa en från Babydesign, det vore ju väldigt smidigt och snabbt, men det är liiite mycket pengar för oss just nu tyvärr. :(
Användarens profilbild
Av Lindiwe
jazoo skrev:
Lindiwe skrev:Vår Beco är utlånad just nu men den kanske kan lånas ut igen under mellandagarna (om inte hon som har den bestämmer sig för att hon vill köpa den...) Vi har en Manduca också, men den förbjuder maken mig att låna ut, men den kan ni ju få prova om ni vill.
Var bor ni?
Inte så långt bort från er, i Bromma :) och min väninna har bestämt sig för att köpa en Manduca så vi kommer att få tillbaka Becon inom någon vecka.
Användarens profilbild
Av jazoo
det var alldeles för frestande att trycka på köpknappen. Efter lite övertalning gick även maken med på att köpa en ny, om vi säljer Ergon.

Så tack :heart: alla för erbjudanden, men nu har vi köpt en istället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?