- tis nov 18, 2008 22:07
Misströsta bara inte om det inte blir kärlek direkt. Jag hade min första några timmar dagligen i en månad innan den nådde superstadiet. Och orkade som sagt inte gå in nästa...
Jag tycker ändå att det är så himla svårt att förstå att en sjal kan förändras så mycket av användning?! Som Wellen som var helt död-stum fabriksny, medan den begagnade är stadig åt det stummare hållet, men på ett väldigt positivt sätt. Och så Candysarna - den ingångna elastiskt på bästa vis och den fabriksnya kändes lite för smal och förhållandevis slapp. Hur kan egentligen ett stycke tyg bli mer elastiskt genom användning
?!
Jag tycker ändå att det är så himla svårt att förstå att en sjal kan förändras så mycket av användning?! Som Wellen som var helt död-stum fabriksny, medan den begagnade är stadig åt det stummare hållet, men på ett väldigt positivt sätt. Och så Candysarna - den ingångna elastiskt på bästa vis och den fabriksnya kändes lite för smal och förhållandevis slapp. Hur kan egentligen ett stycke tyg bli mer elastiskt genom användning

H/04
V/08
* Zara Candy * Indio Hibiscus * Wellen Granat * Ergo NG Svart/Cranberry *
________________________ tygblöjor

* Zara Candy * Indio Hibiscus * Wellen Granat * Ergo NG Svart/Cranberry *
________________________ tygblöjor