Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Misströsta bara inte om det inte blir kärlek direkt. Jag hade min första några timmar dagligen i en månad innan den nådde superstadiet. Och orkade som sagt inte gå in nästa...

Jag tycker ändå att det är så himla svårt att förstå att en sjal kan förändras så mycket av användning?! Som Wellen som var helt död-stum fabriksny, medan den begagnade är stadig åt det stummare hållet, men på ett väldigt positivt sätt. Och så Candysarna - den ingångna elastiskt på bästa vis och den fabriksnya kändes lite för smal och förhållandevis slapp. Hur kan egentligen ett stycke tyg bli mer elastiskt genom användning :hmm: ?!
Av Lillblomma
Ja, det är klart... Jag har precis börja närma mig gos-stadiet på min gås... Och jag tycker mig ana att den har änny mer potential, den, som jag upplevt som så hård och sträv...
Men Zaran verkar i alla fall ganska snabb-ingången... Och så får jag väl se till att bära varje dag... Det gör jag ju faktiskt inte nu...

//A
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Lillblomma skrev:Var det nån mer än jag som har beställt en EV Zara?
Hoppas den hinner komma denna vecka...
Jag väntar på en curry! Bild
Av Lillblomma
Jaha.... Då är jag inte ensam ute i väntans-träsket... Väntar och väntar och väntar...
Men nu verkar det ju som att det är troligare att den kommer hem i brevlådan nästa vecka än den här som jag hade hoppats lite på...
Jaja.... Det är bara att vänta vidare.

//A
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Ja, det är jobbigt att vänta... :roll:
Jag hade också hoppats på denna vecka, men nu börjar det ändå närma sig. Jag vill hinna använda den flitigt innan jag börjar jobba i januari. ( Vill inte börja jobba. :angry: )
Användarens profilbild
Av hcvc
Jag börjar också jobba i januari. Fast tycker det ska bli rätt OK.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
hcvc skrev:Jag börjar också jobba i januari. Fast tycker det ska bli rätt OK.
Åååå :gaah: Motivera mig!
Jag gillar eg. mitt jobb och ville inte ens sluta när jag blev föräldraledig. Men nu... jag vill bara vara hemma och ta hand om barnen. Livet blir så stressigt när man jobbar. :(
Användarens profilbild
Av hcvc
Äta lunch ifred? Gå på toa ifred? Vuxenkommunikation? Utmaning? Få längta lite efter barnen? Men visst, jag är inte odelat positiv. Är alltid lite jobbigt med förändring. Och hur denna amningsälskande, närhetstörstande mammagris ska klara sig hemma med pappa känns svårt att föreställa sig. Men egentligen fattar jag ju att det kommer att funka utmärkt. Lite skönt bara att inbilla sig man är oumbärlig ibland.

Jobba deltid är ju klart en fördel också :tumup: .
Av sjaltokan
Disavi skrev:Jag ska fäga min ena original.. Vilken färg tror ni blir snyggast?
Beror på vad du tycker om för färger.. :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
thowida skrev:
Disavi skrev:Jag ska fäga min ena original.. Vilken färg tror ni blir snyggast?
Beror på vad du tycker om för färger.. :wink:
Ja tycker att smedsboemma å bollens färgade e grymt snygga.. Men vill nog ha en som e helt egen.. Ja vill ha en som e lite färg, men inte för skrikig..
Av sjaltokan
Satsa på en varm färg är väl mitt ända tips.. och så vill vi självklart se bild när du är klar.. 8)
Användarens profilbild
Av hcvc
Någon riktigt härlig blå, sådär lite mot turkos, men ändå blå?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?