- sön nov 16, 2008 20:39
Alvin 071026
Emelie 110120
Kozy MT x2, Ergo NG & Sport, Gauze azur, natur, choklad, Ellevill Zara Tripink, Triblue, Natur & Paisley Silverpink, Aldoria grön, Ringo förgätmigej, havssäv, Ringo Splendid Baby Carrylarry
http://scrapparanne.blogspot.com
Nedan kvarstår gamla trådstarten. Men, idag har jag för första gången knutit gåsen m barn i på ryggen, SHBC. Jag fick till det rätt bra, högt o väl åtdraget. Men - jag fick ju ont i ryggen efter ett tag!!! Vad kan hjälpa mig? En annan sjal, och/eller annan knytning? Tror mitt problem är att jag behöver avbärning på höfterna så att jag inte har all vikt på axlar och rygg, samtidigt vill jag knyta honom så pass högt att han ser framåt, annars är han inte nöjd.
Vad säger ni om det då?
Pst - fortsätt gärna ge tips enl nedan!
Gammal trådstart
Jag håller på att öva ryggknyt m min gås... om jag lyckas med det funderar jag på om jag kanske skulle köpa en beggad inmysad vävd sjal, eftersom gåsen är nog så tunn o kanske kan en vävd avlasta bättre?
Mina behov:
- lättknuten
- väl avlastande - rygg- o axelproblem
- inga fransar
- gärna i blå eller gröna färger
Vilken längd? Är 162 cm o 61 kg stor. Sonen är ett år gammal, knappt 10 kg o 78 cm stor.
Sååå tacksam för hjälp!
Vad säger ni om det då?

Pst - fortsätt gärna ge tips enl nedan!
Gammal trådstart
Jag håller på att öva ryggknyt m min gås... om jag lyckas med det funderar jag på om jag kanske skulle köpa en beggad inmysad vävd sjal, eftersom gåsen är nog så tunn o kanske kan en vävd avlasta bättre?
Mina behov:
- lättknuten
- väl avlastande - rygg- o axelproblem
- inga fransar
- gärna i blå eller gröna färger
Vilken längd? Är 162 cm o 61 kg stor. Sonen är ett år gammal, knappt 10 kg o 78 cm stor.
Sååå tacksam för hjälp!
Senast redigerad av Hs Bobbo den mån nov 17, 2008 15:10, redigerad totalt 1 gånger.

Kozy MT x2, Ergo NG & Sport, Gauze azur, natur, choklad, Ellevill Zara Tripink, Triblue, Natur & Paisley Silverpink, Aldoria grön, Ringo förgätmigej, havssäv, Ringo Splendid Baby Carrylarry
http://scrapparanne.blogspot.com