Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thowida skrev:ok men på din beskrivning så tror jag att du skulle kunna trivas med beco 4th eller angelpack lx.diddeldi skrev:jag skulle välja angelpacken, den är min favorit. jag gillar att den inte är så tjockt vadderad och så är den hög i ryggen. plus snygg.Just nu testar jag Beco butterfly men jag tyckte det var knöligt att jag måste sätta på barnet i selen innan jag svingar på ryggen. Till sonen är det toppen men till dottern blev det bara skitbökigt.. Trodde den skulle gå att använda både ock liksom. Det jag gillade var midjebältet som gick att spänna från två håll, samt att den var bekvämare att bära med än Ergon. Samt att det gick att justera hur tight barnet satt mot kroppen.
för mig är det inte så viktigt att selen går att använda från nyfödd för jag bär helst i trikåsjal då.
vad är det du gillar/ogillar med de olika du har provat?
Ergon är okej men jag tycker axelbanden klämmer lite under armarna, det är svårt att få ner barnet ordentligt i selen och när man "studsar" ner barnet åker midjebältet upp från höften. Samt att ryggstödet är i kortaste laget och dottern lätt hamnar långt ut från mig i och med det.
Manducan blev jag inte heller klok på tyckte babyinsatsen satt i vägen inne i selen, och den gick inte att använda till sonen när han var typ 4 månader för då var han för stor för den. Sen var det lite för många spännen vid axelbanden, tyckte den var svår att dra åt.
Patapumen minns jag inte riktigt (den fick flytta för typ 2 år sedan) men tror det var att den kändes för liten för dottern i ryggen.
Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?