Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
AnKa skrev:Hej tjejer.
NU HAR DE äntligen KOMMIT!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Två stora kartonger fullpackade! Massor med pärlor är det. Jag har sorterat hela kvällen och sitter och stirrar på ett rör Delicas som jag inte vet vem som ska ha men är nu så trött så jag mår illa.
fortsättning följer.....
Foxan skrev:Nu vet vems de är! De var inte dinaAnKa skrev:Hej tjejer.
![]()
![]()
![]()
Två stora kartonger fullpackade! Massor med pärlor är det. Jag har sorterat hela kvällen och sitter och stirrar på ett rör Delicas som jag inte vet vem som ska ha men är nu så trött så jag mår illa.
fortsättning följer.....
Nej men stackars duÖnskar jag kunde bara "komma över" och hjälpa till, men tyvärr....
Det var jag som beställt Delicas, men det kanske var flera som gjort det.
Spännande!Men kör dig inte sönder, vi har väntat så länge och kan nog vänta nån vecka till - sortera när du orkar!
AnKa skrev:Foxan skrev:Nu vet vems de är! De var inte dinaAnKa skrev:Hej tjejer.Nej men stackars du
![]()
![]()
![]()
fortsättning följer.....Önskar jag kunde bara "komma över" och hjälpa till, men tyvärr....
Det var jag som beställt Delicas, men det kanske var flera som gjort det.
Spännande!Men kör dig inte sönder, vi har väntat så länge och kan nog vänta nån vecka till - sortera när du orkar!
![]()
Känner mig lite småstressadför vi åker på semester på sön och jag vill ju helst hunnit skicka vidare till er innan.
Foxan skrev:... Blev du nöjd, Stream? Vad ska du göra? :nyfiken!!!:Jaa, det blev jag
Boadicea skrev:Är det nån som saknar nåt från sin beställning? Min kompis har fått en sak hon inte beställt.Jag saknar svart läder spills. Allt annat stämmer!
Foxan skrev:Men hur går det för er? Jag vill se bilderna!hmmm, jag har bara hunnit göra nästan ett halsband klart men igår kväll tog mina små metallrondeller slut![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?