Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Foxan skrev:
AnKa skrev:Tålamodsprövande det här! :hopmad:

Tullen tog lååång tid på sig men jag ringde och nu är de släppta från tullen för leverans. Så de kommer till mig mån el tis.

:eld:
Du är guld värd, helt enkelt. Alla 24 karat! :tumup:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag blev så impad av Streams blogg att jag skapade egen.
Där tänkte jag lägga ut några av mina alster, samt "resultat" från FiremountainGems beställningen. Den är "under construction" och jag ska försöka att komma med bättre bilder inom kort :)

Vore kul att få se andras alster!
Exiteme har jag hittat på Pärlplatsen:urule:

*uppdaterat idag, 22.09
Användarens profilbild
Av AnKa
Hej tjejer.
NU HAR DE äntligen KOMMIT!!!!!! :eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Två stora kartonger fullpackade! Massor med pärlor är det. Jag har sorterat hela kvällen och sitter och stirrar på ett rör Delicas som jag inte vet vem som ska ha men är nu så trött så jag mår illa.

fortsättning följer.....:D
Användarens profilbild
Av Foxan
AnKa skrev:Hej tjejer.
Två stora kartonger fullpackade! Massor med pärlor är det. Jag har sorterat hela kvällen och sitter och stirrar på ett rör Delicas som jag inte vet vem som ska ha men är nu så trött så jag mår illa.

Nej men stackars du :( Önskar jag kunde bara "komma över" och hjälpa till, men tyvärr....
Det var jag som beställt Delicas, men det kanske var flera som gjort det.

Spännande! :eld: Men kör dig inte sönder, vi har väntat så länge och kan nog vänta nån vecka till - sortera när du orkar!
:blomma:
Användarens profilbild
Av AnKa
Foxan skrev:

Nej men stackars du :( Önskar jag kunde bara "komma över" och hjälpa till, men tyvärr....

Spännande! :eld: Men kör dig inte sönder, vi har väntat så länge och kan nog vänta nån vecka till - sortera när du orkar!
Nu vet vems de är! De var inte dina :lol:
Känner mig lite småstressad :whut: för vi åker på semester på sön och jag vill ju helst hunnit skicka vidare till er innan.
Användarens profilbild
Av Stream
AnKa skrev:
Foxan skrev:

Nu vet vems de är! De var inte dina :lol:
Känner mig lite småstressad :whut: för vi åker på semester på sön och jag vill ju helst hunnit skicka vidare till er innan.
:eld: Men oj vad du jobbar! Fast samtidigt kan jag förstå dig :D
Foxan skrev:... Blev du nöjd, Stream? Vad ska du göra? :nyfiken!!!:
Jaa, det blev jag :D Jag ska göra mer av det jag redan har gjort (+ alla nya idéer som trängs i huvudet :hellu: ), men nu har jag massa färger att välja bland! Sen beställde jag två av flera olika saker som jag tror kan bli fina örhängen. :app:

Tack för allt jobb AnKa!
Fick paketet idag och lyckades att packa upp pärlorna.
:whut: :shock: :whut: :eld: :tumsup: :siishah: :eld:
Bara när jag sett alla de pyttesmå påsarna, då trillade paletten - det var ju helvetes jobb att sortera dem!
AnKa, R E S P E K T OCH TACK FÖR DIN TID!

Det kliar på fingrarna. Enormt.
Hur ska jag hitta tid att förbruka alla de här resurserna med två små barn? :roll: ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?