- mån mar 13, 2006 10:08
Jag skulle vilja sy en sele som är ergonomisk för barnet och som går att använda från start. Det är inte så viktigt att den har lång användningstid eller så men den skall liksom passa fram till att man kan ha ergo eller annan liknande sele för sjalvägrande pappa.
Tänker att det borde väll inte vara så svårt? Bara göra en smalare ergo variant kankse. MT går väll att använda för nyfödd mer eller mindre om de inte är för breda i sittytan så då borde det ju funka lika bra bara med att sätta dit spännen också? Vad skall man tänka på? Jag har ju både ergo och babybjörn hemma så man kankse kan titta och mäta lite på båda och se hur det blir.
Hur brett är det knäveck till knäveck på nyfödda?
Tänker att det borde väll inte vara så svårt? Bara göra en smalare ergo variant kankse. MT går väll att använda för nyfödd mer eller mindre om de inte är för breda i sittytan så då borde det ju funka lika bra bara med att sätta dit spännen också? Vad skall man tänka på? Jag har ju både ergo och babybjörn hemma så man kankse kan titta och mäta lite på båda och se hur det blir.
Hur brett är det knäveck till knäveck på nyfödda?
H 0304 L 0509 E 1111