Alltså all interlock och velour skall vara framtagen för att matcha samtliga utav Jofotex tyger (det skall således finnas gul, röd, grön, koboltblå, brun, marinblå etc färger som matchar upp landskap, ugglor och elefanter). Jag reserverar mig dock för de gröna elefanterna eftersom de blev lite mörkare gröna än vad det var tänkt. Tror velouren ligger på ca 170 cm bredd, och de vanliga trikåtygerna på 140-150. Jag kan inte säga hundra nu då jag sitter på jobbet och inte kommer skicka ut några mail till er förrän jag är hemma runt 23 ikväll. Vad gäller muddväven så är merparten (om inte all) rundvävd och på ca 70-80 cm bredd kanske (det är ju också olika, men det är i alla fall normala bredder för att vara mudd). Enfärgad mudd finns. Och det är ok med halvmetrar

man får beställa precis hur mycket/lite man vill. Jag kommer som sagt med PM till er ikväll när jag är hemma och det jag vill ha utav er är era adresser ordentligt (vilka de flesta har varit duktiga med hitintills) och så lite pengar innan den 22:e då

Jag försöker uppskatta portot och för er som får betala för mycket (om det nu blir så) så får ni gevetvis tillbaka och omvänt så kanske jag kan behöva kräva in mer av några. Men det brukar bli rätt

Skall försöka svara på fler funderingar under kvällen, men jag sitter just nu på rast och kanske inte hinner alls senare ikväll.