Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Zåg att det var några i Göteborgzområdet zom var intrezzerade av att beztälla.
Om ni vill kan vi kanzke zambeztälla, då blir det mindre jobb för Marine och vi kommer undan med billigare fraktkoztnad.
Om vi tar allt till mig zå kan jag leverera tyg till Göteborgz central och Hizingen (utmed buzzlinjerna 403 och 402) zamt i ale kommun och kungälv. Eller om vi tar en fika.
Matchar den gröna interlocken elefanterna eller landskapet eller båda??

---

Har spanat runt lite (läs på kokalal.blogspot.com ) och nog kommit fram till att interlocken bäst matchar träden i landskapet. Inte riktigt samma färg som elefanterna men inte samma färg som själva landskapet heller. Stämmer det?
Alltså all interlock och velour skall vara framtagen för att matcha samtliga utav Jofotex tyger (det skall således finnas gul, röd, grön, koboltblå, brun, marinblå etc färger som matchar upp landskap, ugglor och elefanter). Jag reserverar mig dock för de gröna elefanterna eftersom de blev lite mörkare gröna än vad det var tänkt. Tror velouren ligger på ca 170 cm bredd, och de vanliga trikåtygerna på 140-150. Jag kan inte säga hundra nu då jag sitter på jobbet och inte kommer skicka ut några mail till er förrän jag är hemma runt 23 ikväll. Vad gäller muddväven så är merparten (om inte all) rundvävd och på ca 70-80 cm bredd kanske (det är ju också olika, men det är i alla fall normala bredder för att vara mudd). Enfärgad mudd finns. Och det är ok med halvmetrar :wink: man får beställa precis hur mycket/lite man vill. Jag kommer som sagt med PM till er ikväll när jag är hemma och det jag vill ha utav er är era adresser ordentligt (vilka de flesta har varit duktiga med hitintills) och så lite pengar innan den 22:e då ;-) Jag försöker uppskatta portot och för er som får betala för mycket (om det nu blir så) så får ni gevetvis tillbaka och omvänt så kanske jag kan behöva kräva in mer av några. Men det brukar bli rätt ;-)
Skall försöka svara på fler funderingar under kvällen, men jag sitter just nu på rast och kanske inte hinner alls senare ikväll.
Tack alla för smidiga inbetalningar. Nu är det nära :app: ! På lördag hämtas alla tyger och jag packar och skickar det under helgen i samband med resa mot jobbet på söndagen är det tänkt! Det är ett fåtal som ännu inte har betalat, men jag hoppas alla fullföljer!
Marine78 skrev:Tack alla för smidiga inbetalningar. Nu är det nära :app: ! På lördag hämtas alla tyger och jag packar och skickar det under helgen i samband med resa mot jobbet på söndagen är det tänkt! Det är ett fåtal som ännu inte har betalat, men jag hoppas alla fullföljer!
Tack snälla du för att du fixar detta till oss!! :vågen:
elli skrev:
Marine78 skrev:Tack alla för smidiga inbetalningar. Nu är det nära :app: ! På lördag hämtas alla tyger och jag packar och skickar det under helgen i samband med resa mot jobbet på söndagen är det tänkt! Det är ett fåtal som ännu inte har betalat, men jag hoppas alla fullföljer!
Tack snälla du för att du fixar detta till oss!! :vågen:
:iagree:
Imorgon 9.15 åker jag hemifrån sedan blir det heldag på Jofotex för min del (vi träffas ett gäng och Johnny skall visa lite film och berätta lite om olika tygkvaliteter för oss och en hel annat massa skoj). Många kassar blir det att bära ut till bilen ;-) Jag har dragit ut alla beställningar och har i en aldeles egen liten mapp så jag skall dubbelkolla så allt är med utifrån vad de har plockat ihop i förväg. Jag kommer traska därifrån med ca 80 meter tyg! Det ni :mums: Och tur är det väl att jag långt ifrån skall ha allt *skratt*.
Åhh, vad skoj det låter. Jag missade stoppdatumet denna gång, kanske kan det bli en tredje vända :roll: vid lämplig tidpunkt?

Eller så finns det någon vänlig själ som kanske inte vill ha alla sina meter....

Ja, ni får ha det så trevligt på Jofotex i morgon iallafall :D .
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?