- fre okt 10, 2008 21:43
OM jag skulle vilja ha beco butterfly på ryggen och sedan sätta i dottern i den, á la gamla beco och ergo, skulle det gå? Eller måste jag ta av mig butterflyn, putta i dottern och svinga upp henne på ryggen i selen? Tänker tex om man är ute i skog och mark vill man ju inte gärna lägga ner selen på en blöt och geggig mossa för att stoppa i ungen utan köra på det gamla vanliga viset. Är det möjligt? Eller kan man liksom ta på henne selen när hon står upp, som ett par byxor ungefär, och sen svinga upp på ryggen och att det blir säkert, eller bör hon ligga/sitta på ett bord/sten i selen innan man tar upp henne? Alltså kan man ha henne stående framför sig i selen och sen svinga upp henne på ryggen i selen utan att hon ramlar ur?
Testade en butterfly lite snabbt idag och den var skönare på mig än ergon, men glömde ju testa dessa grejer ovan (hade henne på ett bord bakom mig i selen när jag satte på den och hur ofta har man ett rent bord till hand utomhus...
). och jag har inte möjlighet att testa butterflyn igen förrän om några månader och jag vill nog ha en NU! Om det ovan funkar vill säga...
Testade en butterfly lite snabbt idag och den var skönare på mig än ergon, men glömde ju testa dessa grejer ovan (hade henne på ett bord bakom mig i selen när jag satte på den och hur ofta har man ett rent bord till hand utomhus...

mamma till siri - jan 07.