Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Squig skrev:...och ännu ett litet gosigt sjalbarn på väg...Grattis! När är det dags?
zmurfan skrev:Men vad läser jag.I mars är det beräknat - men vi får väl se när h*n behagar komma ut...
Squig skrev:...och ännu ett litet gosigt sjalbarn på väg...Grattis! När är det dags?
Squig skrev:Det är just den där biten med den första öglan som är problemet...Inte jag. Jag gör inte en ögla direkt utan heller. Jag gör en loop av sjaländen om du förstår vad jag menar.
Gör man den första öglan med sjalen dubbelvikt??
Fenomena skrev:Lite OT: om jag förvarar sjalar under längre tid, är sjalfläta det optimala då? Tänker på en sjal som jag såg på bild som förmodligen hade blivit skadad av att ligga vikt (blev randig på fel ledd).Det är väl mest om den ligger i solen som den blri blekt...
mari_tres skrev:Jag tänkte inte på en solblekt utan mer att om den ligger i skarpa veck så kan kanske trådarna glida isär så varpen syns igenom i vecken? Har för mig att jag har sett det beskrivit här på SB?Fenomena skrev:Lite OT: om jag förvarar sjalar under längre tid, är sjalfläta det optimala då? Tänker på en sjal som jag såg på bild som förmodligen hade blivit skadad av att ligga vikt (blev randig på fel ledd).Det är väl mest om den ligger i solen som den blri blekt...
Tror du tänker på en Katiwrap regnbåge () med ränderna på fel håll, där säger säljaren att det beror på att den är handvävd, men då är det ju inte så regelbundet... men det är ju en annan historia
zmurfan skrev:Så här menar jag att jag gör.
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
zmurfan skrev:Så här menar jag att jag gör.
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?