Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
millla skrev:Men..... hur blir det där?! Omslutet bara från ett håll? Hamnar inte barnet snett efter ett tag då? Om det lutar sig åt det håll där det inte finns något omslut liksom...? Förstår någon hur jag menar?Jag fick lite lutning på den från början, men bara man ser till att bre ut tyget ordentligt ut i knävecket så blir det jättebra! Enda knytningen vi använder vid ryggbärande numera. Avlastar bättre än ryggsäck men är mkt enklare o snabbare att knyta än omslutet (tycker jag!).
Scharlott skrev:Ett alternativ till SHBC om du vill ha en mer symmetrisk knytning är Vrikkesikker.Jag testade Vrikkesicker idag och det blev en favorit direkt! Lillgumman hamnade högre upp och det var lättare att få den tillräckligt tajt! Och dessutom är jag inte insvept i tyg själv! (svettas lätt)
Barnet hamnar högt upp på ryggen vid vrikkesikker, precis som vid SHBC
Här finns en bra video »
Annika E skrev:Härligt att det fungerade så braScharlott skrev:Ett alternativ till SHBC om du vill ha en mer symmetrisk knytning är Vrikkesikker.Jag testade Vrikkesicker idag och det blev en favorit direkt! Lillgumman hamnade högre upp och det var lättare att få den tillräckligt tajt! Och dessutom är jag inte insvept i tyg själv! (svettas lätt)
Här finns en bra video »Annars har jag bara testat omslutet kryss på ryggen och då blir det oftast så att lillgumman hänger lite utåt från ryggen, och det är svårt att rätta till det i efterhand tycker jag...
Scharlott skrev:Ett alternativ till SHBC om du vill ha en mer symmetrisk knytning är Vrikkesikker.Jag har inte brytt mig om att kolla tidigare, men den ser ju klart intresant ut. Och gudars skymning vilken snygg sjal!
Här finns en bra video »
glis skrev:Vrikkesikker visas på videon med en lila Ellevill Zara - håller med om att det är en jättesnygg sjal och härlig färg. Jag har själv en Ellevill Zara Original (svart/vit) som jag är himla nöjd med. Fast jag anses väl partisk då förståsScharlott skrev:Ett alternativ till SHBC om du vill ha en mer symmetrisk knytning är Vrikkesikker.Jag har inte brytt mig om att kolla tidigare, men den ser ju klart intresant ut. Och gudars skymning vilken snygg sjal!
Här finns en bra video »
glis skrev:Puh, nu har vi provat vrikkesikker, jag är alldeles matt. Dåligt råd, att öva framför spegeln, men ser ju hur röd man blir i ansiktet. Men knytningen är nog skön om man övar lite mer.Övning ger färdighet
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?