Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sapos skrev:Jag har sett bilden i större format, och det behövs. Hans vänstra ben nu när jag tänker efter (skrev fel på bdb) ser ut att behöva mer stöd, dra ut tyget lite mera mot knävecket så blir det bättre. Du kan även försöka få in fötterna i sjalen.
Se om jag lyckades få in bilden nu också..
Testa att ha lillen sittandes idag och tycker jag fick till det rätt.. Eller vad tycker ni med mer vana?
Men han är 5v imorrn men när han lyfter på huvudet får han ur det ur sjalen, hmm svårt att beskriva.. Har jag "stoppat" in det för lite då eller något annat fel? Hann bara låta honom provsitta idag då han blev huungrig precis när jag var klar...
JinxLinda skrev:ja märkte att bilden blev jätte liten här. tack för tipset iafsapos skrev:Jag har sett bilden i större format, och det behövs. Hans vänstra ben nu när jag tänker efter (skrev fel på bdb) ser ut att behöva mer stöd, dra ut tyget lite mera mot knävecket så blir det bättre. Du kan även försöka få in fötterna i sjalen.
Se om jag lyckades få in bilden nu också..
Testa att ha lillen sittandes idag och tycker jag fick till det rätt.. Eller vad tycker ni med mer vana?
Men han är 5v imorrn men när han lyfter på huvudet får han ur det ur sjalen, hmm svårt att beskriva.. Har jag "stoppat" in det för lite då eller något annat fel? Hann bara låta honom provsitta idag då han blev huungrig precis när jag var klar...
sapos skrev:...när han lyfter på huvudet får han ur det ur sjalen...Jag har aldrig provat just Tri-cotti, men innan busan var stadig i nacken och var vaken i trikåsjalen hade jag oftast en hand tillgänglig som stöd för huvudet, när jag gick omkring. Tyckte det behövdes. Vagga har jag aldrig testat, men däremot funderat över många gånger hur det går till. Fast nu har jag sett det live flera gånger. Men förstår ändå inte riktigt hur det går till
hcvc skrev:Glömde jag ju att svara på...sapos skrev:...när han lyfter på huvudet får han ur det ur sjalen...Jag har aldrig provat just Tri-cotti, men innan busan var stadig i nacken och var vaken i trikåsjalen hade jag oftast en hand tillgänglig som stöd för huvudet, när jag gick omkring. Tyckte det behövdes. Vagga har jag aldrig testat, men däremot funderat över många gånger hur det går till. Fast nu har jag sett det live flera gånger. Men förstår ändå inte riktigt hur det går till.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?