Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elin skrev:hur är mamaponchos mamajacket undrar jag - den är jag sugen på+
annachen skrev:Jag vet inte vem som säljer - men jag vet vem som har en Äiska... och som också ska ha bebis i vinter och ev kommer på någon av våra träffar i Västerortstråden snartJavisst!Sen har jag en hemsydd poncho som du kan få spana på om du kommer nån gång. (För visst har jag rätt i att du varit inne och nosat i tråden
)
Cecilia skrev:Precis så känner jag, det hade lika gärna kunnat vara jag som skrev inlägget! Jag skulle också vilja prova en Mamajacket för att veta hur den är i storlek och hur mycket rörelsevidd det är i den, funkar det att jaga och leka med 1½-2-åring i den eller är det just en finjacka?annachen skrev:Jag vet inte vem som säljer - men jag vet vem som har en Äiska... och som också ska ha bebis i vinter och ev kommer på någon av våra träffar i Västerortstråden snartJavisst!Sen har jag en hemsydd poncho som du kan få spana på om du kommer nån gång. (För visst har jag rätt i att du varit inne och nosat i tråden
)
Tack så mycket!
Jag är fortfarande i valet och kvalet!
Jag är mest sugen på en poncho, men jacka verkar mer praktiskt på vissa sätt, att kunna knäppa upp i affärer etc.![]()
Jag gillar den dyra snyggjackan för 1800:-spänn, men den är dels så dyr, och dels låter storlekarna rätt små?
Andra jackor som är sportigare som Suses och MaM verkar praktiska, men kanske inte lika mysigt fina som ponchon. Och de är ju också rätt dyra, och jag vet inte riktigt hur snygga jag tycker att de är.
Kan inte välja!
Cecilia skrev:SnyftFy vad tråkigt! Jag hade också tänkt beställa nu i veckan men det var ju en rejält saftig prishöjning!!och fasen också
!
När jag ÄNTLIGEN bestämt mig för en Mamajacket trots att jag tyckte att 1890:- var ganska mycket pengar, så upptäcker jag att de höjt priset sedan förra gången jag kollade häromveckan, till 2250:-!![]()
Varför köpte jag den inte för någon veckan sedan???![]()
![]()
![]()
Nu vet jag inte längre hur jag ska göra, kanske ska jag ta en annan jacka trots allt ...
Liten vus skrev:jag är på om ni beställer - kanske blir det ännu billigare med 3 stycken som delar fraktCecilia skrev:SnyftFy vad tråkigt! Jag hade också tänkt beställa nu i veckan men det var ju en rejält saftig prishöjning!!och fasen också
!
När jag ÄNTLIGEN bestämt mig för en Mamajacket trots att jag tyckte att 1890:- var ganska mycket pengar, så upptäcker jag att de höjt priset sedan förra gången jag kollade häromveckan, till 2250:-!![]()
![]()
![]()
Nu vet jag inte längre hur jag ska göra, kanske ska jag ta en annan jacka trots allt ...![]()
Jag var inne på tillverkarens hemsida och funderar på att beställa direkt därifrån istället, då blir priset 1800-1900kr +ev frakt för jackan med båda panelerna. Ska vi sambeställa isf?
Elin skrev:Isf beställer jag genom släktingar som bor där nere, de kommer "hem" till sverige igen i slutet av oktober. Jag måste självklart fråga dom om de kan ta med sig så mycket extrabagage om fler vill ha..Liten vus skrev:jag är på om ni beställer - kanske blir det ännu billigare med 3 stycken som delar fraktCecilia skrev:SnyftFy vad tråkigt! Jag hade också tänkt beställa nu i veckan men det var ju en rejält saftig prishöjning!!och fasen också
!
![]()
![]()
Nu vet jag inte längre hur jag ska göra, kanske ska jag ta en annan jacka trots allt ...![]()
Jag var inne på tillverkarens hemsida och funderar på att beställa direkt därifrån istället, då blir priset 1800-1900kr +ev frakt för jackan med båda panelerna. Ska vi sambeställa isf?
men varifrån beställer du? kom ihåg att schweiz inte är EU och då blir det väl tull och moms påslaget?
Liten vus skrev:Det låter som en bra idé.Elin skrev:Isf beställer jag genom släktingar som bor där nere, de kommer "hem" till sverige igen i slutet av oktober. Jag måste självklart fråga dom om de kan ta med sig så mycket extrabagage om fler vill ha..Liten vus skrev:jag är på om ni beställer - kanske blir det ännu billigare med 3 stycken som delar fraktCecilia skrev:SnyftFy vad tråkigt! Jag hade också tänkt beställa nu i veckan men det var ju en rejält saftig prishöjning!!och fasen också
!
![]()
![]()
men varifrån beställer du? kom ihåg att schweiz inte är EU och då blir det väl tull och moms påslaget?
SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.
Grattis till Bebisen!
Cecilia skrev:SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.
Grattis till Bebisen!
Ni som gillar Suses, hur varm tycker ni att den är?
Jag köpte till slut en MaM, men jag tycker att den är för tunn!
Sintra skrev:Nämen HEEJ!Cecilia skrev:SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.
Grattis till Bebisen!
Ni som gillar Suses, hur varm tycker ni att den är?
Jag köpte till slut en MaM, men jag tycker att den är för tunn!
Nämen hej!
Grattis till den kommande bebisen!
Jag läste hela tråden innan jag fattade vem du var! Själv är jag "mija med underbarungen" (numera Sintra) från aff:s augustibarn
Kram!
M
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?