Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
AnKa skrev:Nu har jag skickat en liten nätt beställning på 280 "items" och drygt 5000:- drogs raskt från mitt konto.Ingen snack, bilderna kommer!
Ni har fått betalningsinfo i pm.
Jag valde ekonomifrakten som skall ta 3-6 dagar till tullen men min sambo tror att det kan gå fortare.
Jag är jättenyfiken på vad alla dessa underbara pärlor och smycketsmaterial skall användas till (kunde inte låta bli att inspreras av lite av det ni beställde så det råkade slinka med på min lista också).
Bilder är nog ett krav sedan!
AnKa skrev:Börjar ni (som jag) bli lite otåliga och undrar var pärlorna tagit vägen?
Så kan jag rapportera att jag idag (!) fick mail att de skickat dem. Varför det tagit så lång tid (de skall skicka dagen efter beställningen enligt websidan) vet jag inte men nu är de altså på väg.
Foxan skrev:AnKa, har du hört av dem än?Nej, det har inte kommit några pärlor ännu och jag vet inte när de kommer
Jo, jag vet att du skulle nog skrivit själv, men jag kan knappt hålla mig![]()
Sorry... Har tålamod NOLL jag
Förresten, har ni redan hittat till
http://www.etsy.com/
AnKa skrev:Jag kan rapportera att pärlorna nu kommit till tullen på ArlandaKära nån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnKa skrev:Tålamodsprövande det här!Du är guld värd, helt enkelt. Alla 24 karat!![]()
Tullen tog lååång tid på sig men jag ringde och nu är de släppta från tullen för leverans. Så de kommer till mig mån el tis.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?