Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagogrynet
:vågen: Jag fick också min katalog idag!
Men jag blir inte klok på det här med vad det kommer att kosta... *lite dum* när man lägger på tull och allt det där, plus frakt inom sverige sedan.... :hmm: Är usel på huvudräkning och överslag. :roll:
Användarens profilbild
Av Foxan
sagogrynet skrev::vågen: Jag fick också min katalog idag!
Men jag blir inte klok på det här med vad det kommer att kosta... *lite dum* när man lägger på tull och allt det där, plus frakt inom sverige sedan.... :hmm: Är usel på huvudräkning och överslag. :roll:
Lägg 60% extra för säkerhets skull.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Foxy skrev:
Lägg 60% extra för säkerhets skull.
Tack! :D
Användarens profilbild
Av exiteme
AnKa skrev: Jag har redan fått från en lista från Foxy (med 100 saker :shock: ). Jag tror altså att ni kan räkna med att vi kommer över 200 och får bästa rabatten :D
Men måste det inte vara 200 av samma artikel?
Användarens profilbild
Av Stream
exiteme skrev:
AnKa skrev: Jag har redan fått från en lista från Foxy (med 100 saker :shock: ). Jag tror altså att ni kan räkna med att vi kommer över 200 och får bästa rabatten :D
Men måste det inte vara 200 av samma artikel?
Nej :vågen: Det kan vara en av varje av 200 olika artiklar :D
Användarens profilbild
Av Stream
Jag räknade ut att om jag tar dollar-priset och gångrar med 10, så får jag ett ungefärligt pris i svenska kronor. Då ingår tull, moms och frakt till Sverige.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Stream: :urule: Kikade just i din blogg.....

När beställer ni....? Inte för att jag kan nåt.....eller har tid...... :lol: :roll: Men man kan ju alltid vara lite sugen och nyfiken.....
Användarens profilbild
Av Stream
Sockertopp skrev:Stream: :urule: Kikade just i din blogg.....
Tack! :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
*tassar för framtida bruk*..... :D
Användarens profilbild
Av AnKa
Nu ligger 201 items i shoppingvagnen! :D

Så stream du behöver inte känna dig pressad, vill du inte beställa så är vi inte beroende av dig. :wink:

Men jag kommer säkert lyckas blanda ihop några av alla j-la gröna seedbeads när de kommer så jag hoppas att ni har överseende om något skulle bli lite fel :wink:

För övrigt verkar trenden vara grön/turkos och lite lila :D
Senast redigerad av AnKa den ons aug 27, 2008 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnKa
Sockertopp skrev:Stream: :urule: Kikade just i din blogg.....

När beställer ni....? Inte för att jag kan nåt.....eller har tid...... :lol: :roll: Men man kan ju alltid vara lite sugen och nyfiken.....
Man behöver inte kunna något, och lite tid får man stjäla sig då och då :wink:

Vi beställer när allas shoppinglistor kommit. Jag väntar på lista från stream de andra som skrivit upp sig har skickat.
Användarens profilbild
Av Stream
AnKa skrev:Nu ligger 201 items i shoppingvagnen! :D

Så stream du behöver inte känna dig pressad, vill du inte beställa så är vi inte beroende av dig. :wink:
...
Nej, jag funderade mest på om jag kanske skulle beställa själv. Nu har jag mailat min beställning till dig! :D Spännande.
Användarens profilbild
Av Foxan
Grön-turkos, hmmm :)

Det är lugnt, du får gärna blanda ihop lite saker - det ärt ju mastodontjobb att få ihop en beställning på 200+! TACK för att du gör det!
:urule:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?