Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Stream skrev:You go, girl!AnKa skrev:Njae vi är uppe i drygt 150 när jag, foxy och Boadicea har beställt sen vet jag inte riktigt om eller hur mycket min kompis vill ha.Ok, min beställning kommer senare ikväll! Det är 60-70 saker på den
exiteme skrev:Jag fick katalogen idag. Nästan 400 sidor!!!!Jag veeeeeeeeeeeet!!!!
sagogrynet skrev:Lägg 60% extra för säkerhets skull.Jag fick också min katalog idag!
Men jag blir inte klok på det här med vad det kommer att kosta... *lite dum* när man lägger på tull och allt det där, plus frakt inom sverige sedan....Är usel på huvudräkning och överslag.
Foxy skrev:Tack!sagogrynet skrev:Lägg 60% extra för säkerhets skull.Jag fick också min katalog idag!
Men jag blir inte klok på det här med vad det kommer att kosta... *lite dum* när man lägger på tull och allt det där, plus frakt inom sverige sedan....Är usel på huvudräkning och överslag.
AnKa skrev: Jag har redan fått från en lista från Foxy (med 100 sakerMen måste det inte vara 200 av samma artikel?). Jag tror altså att ni kan räkna med att vi kommer över 200 och får bästa rabatten
![]()
exiteme skrev:NejAnKa skrev: Jag har redan fått från en lista från Foxy (med 100 sakerMen måste det inte vara 200 av samma artikel?). Jag tror altså att ni kan räkna med att vi kommer över 200 och får bästa rabatten
![]()
sagogrynet skrev:Jag räknade ut att om jag tar dollar-priset och gångrar med 10, så får jag ett ungefärligt pris i svenska kronor. Då ingår tull, moms och frakt till Sverige.Jag fick också min katalog idag!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?