Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
melon skrev:Jag klädde om en Emmaljunga Viking. Före:
Och efter, klädd i jeans:
Å sen klädde jag om makens gamla sulky också:
Men den tycker jag är för tråkig så den kanske ska få nya kläder snart igen
KajsaW skrev:melon. Tråkig! Nääää, sy en fin dyna till så har du piffat upp den! Den är ju verkligen skitsnygg!
acand skrev:Nu är alla delar tillklippta till sitsen, återkommer med bild på tygerna innan färdigresultat.'Å va spännande!!! Ska bli kul att se bilder!
För tillfället har jag lite strul med datorn, så det kanske inte blir imorgon.
melon skrev:shalita: Sök på "sittvagn" på blocket, vet att jag hittade ganska många när jag letade efter min. Sen mejlade jag Emmaljunga med bilder som sa att det var en Emmaljunga viking från början av 80-talet. Modellen är super, lätt att dra, megastor varukorg, krokar och sittdelen kan vändas! Lika bra vagnar görs tyvärr inte längre...det var ett rättså gammalt inlägg du svarade på, melon!![]()
shalita skrev:melon skrev:shalita: Sök på "sittvagn" på blocket, vet att jag hittade ganska många när jag letade efter min. Sen mejlade jag Emmaljunga med bilder som sa att det var en Emmaljunga viking från början av 80-talet. Modellen är super, lätt att dra, megastor varukorg, krokar och sittdelen kan vändas! Lika bra vagnar görs tyvärr inte längre...det var ett rättså gammalt inlägg du svarade på, melon!![]()
ja har redan klätt om min gamla brio som vart ganska fin (inte riktigt lika fin som den på den där bilden men ändå) med brun manchester. har gjort nån tråd om det nånstans också med bilder, men orkar inte leta fram det nu.
Eld77 skrev:Vad roligt att se alla fina åkdon! Jag lägger in en bild på min omklädda AWN oxå, med nöjd passagerare:FIN!
(om bilden inte syns är servern nere, vi stänger av den ibland när den låter för mycket)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?