Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
idizen skrev:TUSEN TACK...
Varsegod
Hoppas du förstod hur man gör också :-)
Användarens profilbild
Av shalita
boosten: vilken fin vagn du har! vad är det för modell och hur såg tyget ut innan?

Bild

jag är ute efter en vagn som ska se ut så där helst. alltså lite äldre modell som inte är så tunga att dra, men ändå en combi (annars är det ju så vanligt med gamla liggvagnar eller duo). tänkte att om jag hittar nån bra ska jag ha mjuklift i till liten bebis.
Användarens profilbild
Av acand
Puffar min gamla tråd - för nu är jag på g. Vagnen har blivit med nya hjul inropade på tradera för 120 kr inkl frakt. Sen har jag köpt en solblekt sufflett som ska förses med samma tyg som vagnen. Tyget är köpt här på SB - tänkt till ett annat vagnsprojekt!
Användarens profilbild
Av Sedum
melon skrev:Jag klädde om en Emmaljunga Viking. Före:

Bild

Och efter, klädd i jeans:
Bild

Bild

Å sen klädde jag om makens gamla sulky också:
Bild
Men den tycker jag är för tråkig så den kanske ska få nya kläder snart igen :wink:

Shit pomfritt! Guuuuu, vilken fin!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Sedum
melon. Tråkig! Nääää, sy en fin dyna till så har du piffat upp den! Den är ju verkligen skitsnygg! :-D
Användarens profilbild
Av melon
KajsaW skrev:melon. Tråkig! Nääää, sy en fin dyna till så har du piffat upp den! Den är ju verkligen skitsnygg! :-D
:lol: :lol: Ombyte förnöjer! Men jag orkar nog inte sy en hel klädsel till, dyna låter ju smidigt. Men just nu står den på vinden, när vi använder vagn blir det bara sulkyn nuförtiden.

Jag tror att du och jag och Kosmos har typ samma smak :wink:
Användarens profilbild
Av cocine
Här kommer några av mina som ni kanske redan sett..

Vince dagisvagn..
BildBild

Våran hemmavagn
Bild
Användarens profilbild
Av acand
Nu är alla delar tillklippta till sitsen, återkommer med bild på tygerna innan färdigresultat.'

För tillfället har jag lite strul med datorn, så det kanske inte blir imorgon.
Användarens profilbild
Av melon
shalita: Sök på "sittvagn" på blocket, vet att jag hittade ganska många när jag letade efter min. Sen mejlade jag Emmaljunga med bilder som sa att det var en Emmaljunga viking från början av 80-talet. Modellen är super, lätt att dra, megastor varukorg, krokar och sittdelen kan vändas! Lika bra vagnar görs tyvärr inte längre... :roll:
acand skrev:Nu är alla delar tillklippta till sitsen, återkommer med bild på tygerna innan färdigresultat.'

För tillfället har jag lite strul med datorn, så det kanske inte blir imorgon.
Å va spännande!!! Ska bli kul att se bilder!
Användarens profilbild
Av shalita
melon skrev:shalita: Sök på "sittvagn" på blocket, vet att jag hittade ganska många när jag letade efter min. Sen mejlade jag Emmaljunga med bilder som sa att det var en Emmaljunga viking från början av 80-talet. Modellen är super, lätt att dra, megastor varukorg, krokar och sittdelen kan vändas! Lika bra vagnar görs tyvärr inte längre... :roll:
det var ett rättså gammalt inlägg du svarade på, melon! :) ja har redan klätt om min gamla brio som vart ganska fin (inte riktigt lika fin som den på den där bilden men ändå) med brun manchester. har gjort nån tråd om det nånstans också med bilder, men orkar inte leta fram det nu.
Användarens profilbild
Av melon
shalita skrev:
melon skrev:shalita: Sök på "sittvagn" på blocket, vet att jag hittade ganska många när jag letade efter min. Sen mejlade jag Emmaljunga med bilder som sa att det var en Emmaljunga viking från början av 80-talet. Modellen är super, lätt att dra, megastor varukorg, krokar och sittdelen kan vändas! Lika bra vagnar görs tyvärr inte längre... :roll:
det var ett rättså gammalt inlägg du svarade på, melon! :) ja har redan klätt om min gamla brio som vart ganska fin (inte riktigt lika fin som den på den där bilden men ändå) med brun manchester. har gjort nån tråd om det nånstans också med bilder, men orkar inte leta fram det nu.
:lol: :lol: Det såg jag inte :roll:

Va fin den blev!
Av Challe
Eld77 skrev:Vad roligt att se alla fina åkdon! Jag lägger in en bild på min omklädda AWN oxå, med nöjd passagerare:

Bild
(om bilden inte syns är servern nere, vi stänger av den ibland när den låter för mycket)
FIN!
Har du snurrat garn eller tygremsor framtill (där man kan hålla i sig!)
Användarens profilbild
Av acand
Det här är tygerna jag använt:

Bild

Kompletterat i trådstart med efterbild!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?