Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mari_tres skrev:Man behöver int eknyta en knut, jag gör det inte dels för att det tar längre tid och dels för att det är obekvämt.Men utan att knyta knuten klara jag inte denna knytning utan att tappa lilltjejen i golvet...
millla skrev:har du kikat på knytinstruktionerna på vår sida? jag tycker att det är lättare att göra utan knut, bara man håller fast den andra änden ordentligt mellan knäna.mari_tres skrev:Man behöver int eknyta en knut, jag gör det inte dels för att det tar längre tid och dels för att det är obekvämt.Men utan att knyta knuten klara jag inte denna knytning utan att tappa lilltjejen i golvet...
Apelsin skrev:Man måste kunna knepen, man ska vrida armarna på ett speiciellt vis fö att det ska bl i braJotack, det har jag förstått! Det där med att vrida armarna "på ett speciellt vis" betyder egentligen vrida armarna "så att ledbanden slits av"....
sdan vning ger frdighet
millla skrev:Kontaktar dig nästa gång vi är i SödertäljeApelsin skrev:Man måste kunna knepen, man ska vrida armarna på ett speiciellt vis fö att det ska bl i braJotack, det har jag förstått! Det där med att vrida armarna "på ett speciellt vis" betyder egentligen vrida armarna "så att ledbanden slits av"....
sdan vning ger frdighet![]()
millla skrev:Det finns ju flera sjalare där i närheten. Skriv under sjalträffsrubriken att du behöver hjälp.Mary_Cherry skrev: Visst ligger väl Enhörna i närheten av Södertälje? Eller är jag helt ute och cyklar nu?Stämmer bra.
naimiez skrev:Ja, gör det! Vad gulligt av dig.millla skrev:Kontaktar dig nästa gång vi är i SödertäljeApelsin skrev:Man måste kunna knepen, man ska vrida armarna på ett speiciellt vis fö att det ska bl i braJotack, det har jag förstått! Det där med att vrida armarna "på ett speciellt vis" betyder egentligen vrida armarna "så att ledbanden slits av"....
sdan vning ger frdighet![]()
Blir nog i slutet av sept
millla skrev:mari_tres skrev:Man behöver int eknyta en knut, jag gör det inte dels för att det tar längre tid och dels för att det är obekvämt.Men utan att knyta knuten klara jag inte denna knytning utan att tappa lilltjejen i golvet...
suramin skrev:Håller med om att det är en jättebra instruktionsvideo. Det var denna som fick mig att komma på knepet. Men jag har nog fortfarande lyckats bäst med tunnare sjal (gauze).annelie skrev:det går... faktiskthttp://s3.photobucket.com/albums/y73/ju ... I_5342.flv
jag tror det finns nåt youtube som visar bra
Den här tycker jag är bra
dagdrömmare skrev:Mitt bästa rådär att ÖVA ÖVA ÖVA med nått annat än barnet tex en natte,kudde eller ett paket ris. Då kan man i lugn och ro "Få till det" När man sen är van kan man snabbt få till det med barnet.Det var en ny knytning för mig, den får jag prova. Har också övat mycket ryggknyt i sängen och framför spegeln och omslutet har jag ok kläm på, men får sällan till bra ryggsäckar. Om man totalmisslyckas med alla försök att lära sig ryggknyt får man väl ta till selen
Det viktigaste är att man spänner hela tiden så att barnet hamnar tätt intill ryggen. Ett knep kan vara att vika sjaländarna dubbla i början av knytningen så här http://www.youtube.com/watch?v=UltU9nCo ... re=related hon knyter inte omslutet men man ser hur hon viker tyget dubbelt över axlarna och då är det lättare att få tyget spänt om ryggen på barnet sen.
Monnis skrev:Den knytningen heter Vrikkesikker på norska och är en av mina egna favoriter. Just tekniken att vika dubbelt över axlarna tycker jag fungerar jättebra. Gör så även då jag knyter vanlig ryggsäck (istället för att bara samla ihop tyget över axeln). Upplever det som nedre kanten på tyget hamnar mer rätt då, dvs den som barnet har i knävecken. Så jag rekommenderar varmt både Vrikkesikker och att vika dubbelt över axlarna oavsett vilken typ av ryggknytning du gördagdrömmare skrev:Mitt bästa rådär att ÖVA ÖVA ÖVA med nått annat än barnet tex en natte,kudde eller ett paket ris. Då kan man i lugn och ro "Få till det" När man sen är van kan man snabbt få till det med barnet.Det var en ny knytning för mig, den får jag prova. Har också övat mycket ryggknyt i sängen och framför spegeln och omslutet har jag ok kläm på, men får sällan till bra ryggsäckar. Om man totalmisslyckas med alla försök att lära sig ryggknyt får man väl ta till selen
Det viktigaste är att man spänner hela tiden så att barnet hamnar tätt intill ryggen. Ett knep kan vara att vika sjaländarna dubbla i början av knytningen så här http://www.youtube.com/watch?v=UltU9nCo ... re=related hon knyter inte omslutet men man ser hur hon viker tyget dubbelt över axlarna och då är det lättare att få tyget spänt om ryggen på barnet sen.fast det kräver sin teknik det också att lyckas med sele på ryggen
Apelsin skrev:wiggelproof tror jag även att den heterJa men precis - man kan you-tuba wiggle proof
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?