Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
millla skrev:Finns det ingen beskrivning på nätet någonstans om det nu är så svårt att få tag på de där böckerna?Jag vet att jag köpte en docksats när jag var liten, och till den ingick en beskrivning.
Hur lång tid tar det på ett ungefär att få ihop en docka?
millla skrev:Finns det ingen beskrivning på nätet någonstans om det nu är så svårt att få tag på de där böckerna?Här har du en bra länk:
Hur lång tid tar det på ett ungefär att få ihop en docka?
Asereht skrev:Materialkit kan man köpa hos Slöjd-detaljer med. Det har jag gjort tidigare (har sytt ett par st).Ahh, vad bra. Katalogen från Slöjddetaljer dök upp i lådan igår...
http://www.slojddetaljer.se/PSLWeb/dept ... stedPage=2
Om inte länken tar er direkt till sidan så väljer man Möbeltapetsering & textil, Mjuka djur & dockor och sen sid 2. Det finns både färdigt materialkit (beskrivning ingår) och lösa "delar".
äpplebus skrev:Vad heter den bra boken ni pratar om? *nyfiken*Den boken jag pratar om iaf heter "Lek med mjuka dockor" av Karin Neuschütz
CrazyMagpie skrev:Och jag har köpt "Waldorfdockor" av samma författare.äpplebus skrev:Vad heter den bra boken ni pratar om? *nyfiken*Den boken jag pratar om iaf heter "Lek med mjuka dockor" av Karin Neuschütz
Cilia skrev:Nu har även jag köpt material för att göra en docka, men en lite fråga har jag... Det står att det är mycket viktigt att jag använder en "ballpointneedel" i beskrivningen för att det inte ska gå hål. Jag vet att det här i USA går att köpa både ballpoint och stretch/jersey nålar. Det spelar väl ingen roll vilken nål jag tar av dessa? Eller? Jerseynålar har jag nämligen en hel hög av, men inga ballpoint.Jag har sytt med en vanlig nål, fast nr 70, så det inte ska gå hål.. så det går alldeles säkert!!!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?