- tis jul 29, 2008 13:14
som rubriken, fungerar dom att amma i? bäst i vilken? mer eller mindre smidigt?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
cinclus skrev:Fastän mina bröst inte är så himla flexibla, små/medel typ kupa A/B - alltså gissningsvis lättare om man har större bröst att justera? Men bara en gissning, det kan vara krångligare också om det blir för mkt ivägen?Fast jag skulle kunna tänka mig att små bröst är perfekta att "sittaamma" med. Problemet för mig är ju att mina är liiite för långt ned så jag måste hasa ned bebisen. Det kommer ju bara bli värre ju äldre och längre han blir med det. Fast visst kan jag fuska ibland och föra bröstet till barnet istf tvärtom. Det är väl som med allt annat individuellt om det funkar eller inte.
JPL skrev:Mmm, kom å tänka på det - därav mina egna invändningar och om och men i slutetcinclus skrev:Fastän mina bröst inte är så himla flexibla, små/medel typ kupa A/B - alltså gissningsvis lättare om man har större bröst att justera? Men bara en gissning, det kan vara krångligare också om det blir för mkt ivägen?Fast jag skulle kunna tänka mig att små bröst är perfekta att "sittaamma" med. Problemet för mig är ju att mina är liiite för långt ned så jag måste hasa ned bebisen. Det kommer ju bara bli värre ju äldre och längre han blir med det. Fast visst kan jag fuska ibland och föra bröstet till barnet istf tvärtom. Det är väl som med allt annat individuellt om det funkar eller inte.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?